AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°25: Bulgarian split squat

Bezoekers in dit topic

Voor mijn gevoel was mijn onderbeen al volledig verticaal. Na het filmen zag ik van niet maar verder moet ik echt firceren met een mega stretch op de quad. Dan nog tik ik de vloer niet aan. Nu sta ik wel op een rubber mat. Zal er ook 1 bij de knie leggen.
 
Nice snelle eerste poging:)
 
Goede poging, deze oefening doet hij vaker aan de balans te zien.
 
Denk dat ik hem niet kan uitvoeren vanwege mijn liesblessure.
Ik volg. :cheer:
 
Ik kan 'm alleen in de Smith Machine, pauper hè?

In b4 dit soort fimpjes :P:
 
Wou ook nog een filmpje niet op zijn kant. Dacht er wel even 30 te doen, maar dat ging niet binnen de tijd :)

Nette uitvoering. Je kan er denk beter 6-8 per kant doen en snel van been wisselen.
Hoe hoog is dat bankje?
 
Ik wou in ieder geval voor de sluiting de 30 nog halen:

 
En ter vermaak ook nog met de Earthquake / Bamboo / Bandbell Bar:

 
Met net geen blooper, de band brak al voor ik begon, maar had meer bands. Vrouw beneden op de bank schrok zich wel de tiefus, kind sliep gewoon door :P

20190115_222357.jpg
 
Gefeliciteerd met je welverdiende overwinning Webby :1e: :2e:

De nieuwe Challenge zal even op zich moeten laten wachten.
Ik wil een nieuw concept doen met een competitie en op het einde van het jaar een winnaar maar ik heb de afgelopen teveel shit aan mijn hoofd dat ik me nog niet rustig voor kunnen neerzetten om te brainstormen.
 
Thanks. Ben wel benieuwd of er nog mensen een niet geplaatste poging gedaan hebben, dat ik de lat gelijk te hoog heb gelegd, of dat mensen het gewoon een k*t oefening vinden en niet eens hebben geprobeerd. Er waren wel wat opmerkingen van mensen die de intentie hadden of al iets geprobeerd hadden volgens mij...

Ik heb er maar een leuke strijd voor mezelf van gemaakt met het doel 30, maar jammer dat er niet meer filmpjes waren.

Ben benieuwd wat er voor nieuwe challenge gaat komen!
 
Ik was deze volledig uit het oog verloren... lol goed gedaan
 
Congrats Webby :cheer:
Ik was het eigenlijk een beetje vergeten, heb het niet eens geprobeerd. Het zou 38 kg moeten zijn voor mij.
 
Gefeliciteerd met je welverdiende overwinning Webby :1e: :2e:

De nieuwe Challenge zal even op zich moeten laten wachten.
Ik wil een nieuw concept doen met een competitie en op het einde van het jaar een winnaar maar ik heb de afgelopen teveel shit aan mijn hoofd dat ik me nog niet rustig voor kunnen neerzetten om te brainstormen.

Goed gedaan Webby!

Een competitie idee, ja daar was ik vorig jaar al voor :1e::2e::3e:
 
Je kan een competitie maken waarin de beste 5 punten verdienen en de overige inzendingen ook wat punten krijgen.
Dus meedoen is al meteen punten scoren. Laat ze dan wel een minimale prestatie moeten leveren anders krijg je een filmpje met bijv. 1 squat.

Zo krijg je meer inzendingen, nu doet niemand meer mee zodra er een goede inzending bekend is.

Ik denk dat dit wel een leuke opzet kan zijn met een groter vast groepje deelnemers.
 
Komt er nog een nieuwe challenge? Als het mij een beetje ligt, doe ik wel weer mee. Zeker als er karma op het spel staat. ;)
Misschien is een poll een idee, dan kunnen we voor de oefening waar het meest animo voor is gaan zodat er eens wat meer mensen deelnemen.
 
Back
Naar boven