MuscleMeat

Forum Challenge N°3 max. reps Pull ups/Chins

Handschoenen zijn toegelaten


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.337
Waardering
65.476
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Bij deze 3de challenge worden jullie uitgedaagd om zoveel mogelijk reps op te trekken (bw), je mag zelf kiezen voor welke variant je gaat, de winnaar zal hiervoor dan een Elite account krijgen (voor degenen die reeds een Elite account hebben is er voorzien dat ze een kroontje of een ander symbool langs hun username kunnen krijgen).

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, op 15 maart zal de winnaar bekend gemaakt worden.

-Zoveel mogelijk reps met bw.
-Geen time cap
-De set telt zolang je aan de baar blijft hangen, voeten aan de grond = einde set
-Elke vorm is toegelaten, zowel onderhands, bovenhands als hammer grip
-Kipping is toegelaten maar maak er geen circus acrobatie van
-Filmpje als bewijs
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

Succes !!
Het moderator team.

#challenge #chins #pullups

Jaap ja 23 reps :1e:


Beowulf 22 reps


Jaap ja 21 reps


nlbramnl 17 reps


Fallingout 16 reps



[RSVP=405443]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]

basmca - 1
nlbramnl - 1 - We gaan voor 25
Wengstertje - 1 - wie niet waagt wie niet wint

Totaal: 3
 
Laatst bewerkt:
in!

Dat kipping ziet er trouwens echt belachelijk uit hahah.
 
:roflol: wat? dat is toch geen pull up meer dan :roflol:

in!

Dat kipping ziet er trouwens echt belachelijk uit hahah.

Kipping is een beetje vergelijkbaar met archen bij bench press, het is een manier waardoor je meer kan maar voor sommigen is het ook de manier waarop ze het altijd doen. Deze keer geen restricties maar iedereen mag voor de vorm kiezen waarmee hij/zij de meeste reps kan behalen.
 
Kipping is een beetje vergelijkbaar met archen bij bench press, het is een manier waardoor je meer kan maar voor sommigen is het ook de manier waarop ze het altijd doen. Deze keer geen restricties maar iedereen mag voor de vorm kiezen waarmee hij/zij de meeste reps kan behalen.

Disagree. Bij een arch op BP verkort je de ROM wel, maar je moet wel nog steeds het gewicht pressen. Bij kipping zwier je je benen gewoon omhoog waardoor het gewicht om te pullen gereduceerd wordt.
Toch nog wel wat anders imo. Ik zeg ook niet dat het heel strikt moet, maar kipping telt gewoon niet :p
 
Disagree. Bij een arch op BP verkort je de ROM wel, maar je moet wel nog steeds het gewicht pressen. Bij kipping zwier je je benen gewoon omhoog waardoor het gewicht om te pullen gereduceerd wordt.
Toch nog wel wat anders imo. Ik zeg ook niet dat het heel strikt moet, maar kipping telt gewoon niet :p

Zoveel actieve crossfitters zitten hier niet dus het zal allemaal heus wel meevallen ;)
En kipping moet je ook aanleren by the way, het is niet zo dat je maar een beetje met de benen hoeft te rammelen om een rep te maken, vreemd genoeg moet je de kipping techniek ook echt aanleren om er voordeel uit te halen, hoe makkelijk het er ook uitziet
 
Geen time-cap? Ik ga ffe afwachten om te zien wat zowat n minimum is hierbij :p
 
Zoveel actieve crossfitters zitten hier niet dus het zal allemaal heus wel meevallen ;)
En kipping moet je ook aanleren by the way, het is niet zo dat je maar een beetje met de benen hoeft te rammelen om een rep te maken, vreemd genoeg moet je de kipping techniek ook echt aanleren om er voordeel uit te halen, hoe makkelijk het er ook uitziet

True

En voor mij maakt het toch niet uit want ik heb totaal geen coördinatie om zoiets uit te voeren :roflol:
 
20-30 reps zal toch wel een minimum zijn denk ik.
Ik ga het eens uittesten maar 20 haal ik wel volgens mij... Ik denk dat het wel wat hoger zal liggen.
 
Met zo een avatar mag je een rug challenge niet aan je voorbij laten gaan :D
Had graag mee willen doen, maar als er kipperaars meedoen doen ik uit principe al niet mee, als er tegen het einde alleen strikt pullers tussen zitten wil ik wel meedoen. Verder geen haat tegen crossfit ofzo.
 
Wil de 50kilo wegende crossfitter zich even melden voor zijn elite status!

Inb4 een invasie CrossFitters die via Facebook op de challenge uit gaan komen, gaat nog gezellig worden hier :D
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Ik ga uit van minimaal 45 reps.
20 red ik op 115kg bodyweight
 
Had graag mee willen doen, maar als er kipperaars meedoen doen ik uit principe al niet mee, als er tegen het einde alleen strikt pullers tussen zitten wil ik wel meedoen. Verder geen haat tegen crossfit ofzo.

Hoeveel actieve crossfitters denk je dat dit forum telt ? ;)
 
Back
Naar boven