AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°4 Deadlift for reps

Bezoekers in dit topic

Heel erg netjes maar nu ga je boos op mij zijn (of op jezelf)...

Was ik idd al bang voor toen ik terugkeek..:sad:
Heb mezelf teveel laten leiden door de time cap..

gvd :roflol:
 
Was ik idd al bang voor toen ik terugkeek..:sad:
Heb mezelf teveel laten leiden door de time cap..

gvd :roflol:

Verdomme meid, je had ruim tijd over nog :roflol:

Als nu iedereen roept, Sanca, doe eens lief, wees niet zo streng en geef haar de 1ste plaats wil ik wel buigen maar in principe telt het nu niet, hoe bruut het ook is :o
 
Verdomme meid, je had ruim tijd over nog :roflol:

Als nu iedereen roept, Sanca, doe eens lief, wees niet zo streng en geef haar de 1ste plaats wil ik wel buigen maar in principe telt het nu niet, hoe bruut het ook is :o

Vorig filmpje maar 3 sec vandaar.

No spang, regels zijn regels.
Maybe als ik tijd heb probeer ik het nog een keer. :roflol:
 
Vorig filmpje maar 3 sec vandaar.

No spang, regels zijn regels.
Maybe als ik tijd heb probeer ik het nog een keer. :roflol:

That's the spirit :D
 
Verdomme meid, je had ruim tijd over nog :roflol:

Als nu iedereen roept, Sanca, doe eens lief, wees niet zo streng en geef haar de 1ste plaats wil ik wel buigen maar in principe telt het nu niet, hoe bruut het ook is :o
Netjes Baby Olifant !

Idd geen t&g en meende zelfs 1 a 2 reps te zien waar je geen eens of half de grond raakte:D

Ga je nog een poging wagen?
 
Netjes Baby Olifant !

Idd geen t&g en meende zelfs 1 a 2 reps te zien waar je geen eens of half de grond raakte:D

Ga je nog een poging wagen?

Als ik genoeg tijd heb deze week wel. :o Sanca Saxon , tot hoe laat kan kan ik het eventueel inleveren zaterdag?
Stiekem ben ik wel benieuwd of er nog andere zijn die het gaan proberen.
 
Als ik genoeg tijd heb deze week wel. :o Sanca Saxon , tot hoe laat kan kan ik het eventueel inleveren zaterdag?
Stiekem ben ik wel benieuwd of er nog andere zijn die het gaan proberen.

20u of zo ?
 
Verdomme meid, je had ruim tijd over nog :roflol:

Als nu iedereen roept, Sanca, doe eens lief, wees niet zo streng en geef haar de 1ste plaats wil ik wel buigen maar in principe telt het nu niet, hoe bruut het ook is :o
Sanca, doe eens lief, wees niet zo streng en geef haar de 1ste plaats!!! :cheer::cheer:

Kom op jongens, we schreeuwen haar naar de 1ste plaats!
 
Verdomme meid, je had ruim tijd over nog :roflol:

Als nu iedereen roept, Sanca, doe eens lief, wees niet zo streng en geef haar de 1ste plaats wil ik wel buigen maar in principe telt het nu niet, hoe bruut het ook is :o
Sanca, doe eens lief, wees niet zo streng en geef haar de 1ste plaats!!! :cheer::cheer:

Kom op jongens, we schreeuwen haar naar de 1ste plaats!

only on dbb
 
Nee, stem op mij! Ik heb een kat als avatar!
 
Back
Naar boven