Fitness Seller

Forum Challenge N°4 Deadlift for reps

Bezoekers in dit topic

de attempt telde anders toch al niet omdat sanca al aangegeven had dat het met een 20kg bar moest en een damesbar niet toegestaan was....
 
owee als het een man was geweest :roflol:

Als ik een man was geweest...

:eyebrow:

Ik had een relletje verwacht maar niks aan de hand.

Oh shit, ik had beter mijn best moeten doen!

de attempt telde anders toch al niet omdat sanca al aangegeven had dat het met een 20kg bar moest en een damesbar niet toegestaan was....
Het is niet dat ik hem stiekem gebruikt heb. Gebruikte het vanwege mijn minionhanden.. Als ik er meer gewicht opzet om het te compenseren, wat maakt het dan uit?
 
Dat van die vrouwenbarbell had ik vermeld met een kwinkslag zodat niet iemand stiekem minder gaat liften dan aangegeven...
 
gaat toch niet alleen om het gewicht maar ook om de dunnere halter?
 
Als ik een man was geweest...
Gebruikte het vanwege mijn minionhanden.. Als ik er meer gewicht opzet om het te compenseren, wat maakt het dan uit?
756fd3069162d0616e19f18cb0c969b6.jpg
 
Dat van die vrouwenbarbell had ik vermeld met een kwinkslag zodat niet iemand stiekem minder gaat liften dan aangegeven...

je had vermeld dat het niet mocht dus mag het niet, niet ineens de regels gaan verbuigen.

ik stem voor dat RockOfAges deze challenge heeft gewonnen omdat hij als enige met alleen maar gecalibreerde plates heeft getilt.
 
Ik zal zo meteen jou eens verbuigen broken bat :D
 
je had vermeld dat het niet mocht dus mag het niet, niet ineens de regels gaan verbuigen.

ik stem voor dat RockOfAges deze challenge heeft gewonnen omdat hij als enige met alleen maar gecalibreerde plates heeft getilt.
en ook nog eens de enige conventional :p
 
Ik waag me er nu last minut niet meer aan..1 x cardio was wel genoeg :p

Congratz Baby Olifant
 
Sterk!
 
Back
Naar boven