MuscleMeat

Forum Challenge N°5 Strict Curls for reps

Bezoekers in dit topic

Kan iemand mij wristwraps lenen voor een keer ik wil graag een elite account gr
 
Vandaag een poging gedaan, kom niet in de buurt van 20 reps helaas.
 
Ik kwam net maar tot 10. Maar daarvoor eerst nog lekker rug getraind. Dus was al een beetje op.
 
Jammer wel dat iedereen curlt maar niemand filmpjes posts...
 
Jammer wel dat iedereen curlt maar niemand filmpjes posts...

Het heeft denk ik niet zoveel zin om een filmpje te posten. Als je niet genoeg reps haalt.
 
Ik heb het eens geprobeerd met 30 en dat brandde al genoeg :( *zaag gezeur* 40 kilo pfff *klaag zeur* oneerlijke challenge *geklaag geween* op basis van BW *pff :mad:*
 
hij bedoelt: ik wil ooit een compilatie kunnen maken van mensen hun afgang en met deze listige chalanges hoopt hij aan het beeldmateriaal te komen :-)
Dat hij het niet echt over de legendarische archieven van DBB (gangen vol beeldmateriaal en oude posts in zijn kelder) heeft lijkt me wel duidelijk
 
:roflol:

Wat is een challenge zonder filmpjes ? Ik kan de filmpjes ook privé laten sturen naar mij en pas vrijgeven op het einde van de challenge, dus zodat iedereen unaware is over hoeveel reps ze moeten halen en iedereen gewoon doet wat hij kan én dan ook het filmpje inzenden...
 
:roflol:

Wat is een challenge zonder filmpjes ? Ik kan de filmpjes ook privé laten sturen naar mij en pas vrijgeven op het einde van de challenge, dus zodat iedereen unaware is over hoeveel reps ze moeten halen en iedereen gewoon doet wat hij kan én dan ook het filmpje inzenden...

als er meer dan alleen 1 winnaar is zouden er wel veel meer filmpjes gepost worden.
nu komt er 1 sterk iemand en is er niet veel nut om een filmpje te posten van 4 reps minder of whatever.
 
als er meer dan alleen 1 winnaar is zouden er wel veel meer filmpjes gepost worden.
nu komt er 1 sterk iemand en is er niet veel nut om een filmpje te posten van 4 reps minder of whatever.

Ja, en dat vind ik net jammer...
 
Ja, en dat vind ik net jammer...

same, misschien een manier vinden om de top 3 wat te laten winnen zodat het interessanter wordt
 
same, misschien een manier vinden om de top 3 wat te laten winnen zodat het interessanter wordt

Als we dat elke maand moeten doen voor de top 3 is het forum binnenkort failliet :P
 
Als we dat elke maand moeten doen voor de top 3 is het forum binnenkort failliet :P
Als jij 1% van je loon dat je hier krijgt inlevert kunnen de hele top tien een prijs geven! :p
 
Back
Naar boven