Fitness Seller

Forum Challenge N°5 Strict Curls for reps

Bezoekers in dit topic

Als jij 1% van je loon dat je hier krijgt inlevert kunnen de hele top tien een prijs geven! :p

Loon ? Was het maar zo een feest :(
Ik moet hier leven van de bedank je wel'tjes die ik af en toe krijg en als belasting heb ik de kritiek
 
gewoon een top 3 maken en nr 2 en 3 moeten het doen met de eeuwige roem. eventueel een tijdelijke banner ofzo. is vast iets op te verzinnen
 
Ik vind filmpjes insturen naar Sanca wel een goeie. Dan weet niemand van elkaar hoeveel ze er hebben en moet je wel iets insturen om mee te doen.
 
Alleen jammer dat de gewichten uit de lucht gegrepen zijn.
 
Of alleen een record met 1 rep mogen verbeteren.
 
die curls van alexv zijn toch niet full rom

een full rom curl eindigt toch zo

fd1a9411aabe3982cbd29bfc2e9320a4.png

obligatory maar het is alsnog wel tering sterk 40x20 curls voetnoot
 
die curls van alexv zijn toch niet full rom

een full rom curl eindigt toch zo

fd1a9411aabe3982cbd29bfc2e9320a4.png

obligatory maar het is alsnog wel tering sterk 40x20 curls voetnoot

Ik zeg diskwalificatie. ;)
 
gisteren aan het eind van mijn pull training gedaan maar dat was niet wat. probeer het volgende week nog wel eens
 
Haters gonna hate :rolleyes:
Diskwalificatie gaat misschien wat ver :roflol:

Zou alleen zonde zijn als iemand dat 'full rom' leest/dat filmpje ziet en op die manier gaat curlen terwijl hij/zij misschien meer reps zou kunnen op een andere manier, that's all.

Je kent me toch sanca ik ben geen hater ik ben alleen maar positiviteit. <3
 
Diskwalificatie gaat misschien wat ver :roflol:

Zou alleen zonde zijn als iemand dat 'full rom' leest/dat filmpje ziet en op die manier gaat curlen terwijl hij/zij misschien meer reps zou kunnen op een andere manier, that's all.

Je kent me toch sanca ik ben geen hater ik ben alleen maar positiviteit. <3

Zijn ze té strict ? :D
 
Strict db side raise met kg of 8 wel een leuke. Dat is pas mensen pijn zien lijden :roflol:
 
Strict db side raise met kg of 8 wel een leuke. Dat is pas mensen pijn zien lijden :roflol:

De challenge voor volgende maand staat al vast, daarna ligt alles nog open...
 
Back
Naar boven