AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°5 Strict Curls for reps

Bezoekers in dit topic

Ik krijg 25 kilo niet omhoog.... :sad:
Curls doe ik ook ongeveer nooit.
Van mijn ub in het algemeen moet je niet veel verwachten.

Zoals ik eerder aangaf, wij hadden geen idee hoeveel kilo een goed gewicht is voor de dames en jullie mogen roepen wat haalbaar is...

Inb4 2 pages rants.
 
"Jullie mogen roepen wat haalbaar is" :roflol:
 
"Jullie mogen roepen wat haalbaar is" :roflol:

Zeg jij dan maar wat een gemiddelde chick strict kan curlen want ik heb geen flauw idee maar ik weet wel dat elke zichzelf respecterende krachtsporter dat wel met 40kg moet kunnen.
 
Zeg jij dan maar wat een gemiddelde chick strict kan curlen want ik heb geen flauw idee maar ik weet wel dat elke zichzelf respecterende krachtsporter dat wel met 40kg moet kunnen.

ik zag maandag een chick 37,5kg reppen met een fat bar.

denk dat 25kg wel eerlijk is. maar aangezien je toch wil dat een vrouw de challenge gaat winnen zet hem voor vrouwen maar op 10kg
 
Zeg jij dan maar wat een gemiddelde chick strict kan curlen want ik heb geen flauw idee maar ik weet wel dat elke zichzelf respecterende krachtsporter dat wel met 40kg moet kunnen.
2 verschillende gewichten gebruiken voor mannen en vrouwen is logisch, maar het gewicht voor de mannen vaststellen en het gewicht van de vrouwen door de deelneemsters laten bepalen? Not sure about this
 
Gemiddelde reps mannen: 10
Gemiddelde reps vrouwen: 0

Maar het maakt mij niet uit, dan deze maand maar geen deelnemende chicks.

tenor.gif
 
Zoals ik eerder aangaf, wij hadden geen idee hoeveel kilo een goed gewicht is voor de dames en jullie mogen roepen wat haalbaar is...

Inb4 2 pages rants.

Ik had me er al bij neergelegd, want A elke maand is er weer iets anders en bij de ene maand heeft de ene meer voordeel dan de ander., B. Volgens mij kon Natty87 het namelijk wel, C. Ongeveer alles op mijn upperbody is niet krachtig, dus voel me ook niet in de positie hierover wat te zeggen. :roflol:
 
Ik had me er al bij neergelegd, want A elke maand is er weer iets anders en bij de ene maand heeft de ene meer voordeel dan de ander., B. Volgens mij kon Natty87 het namelijk wel, C. Ongeveer alles op mijn upperbody is niet krachtig, dus voel me ook niet in de positie hierover wat te zeggen. :roflol:

Kijk, jij snapt het hele spelletje !
Ik dacht dat niemand van de dames er beweging in kreeg...
 
Strict db side raise met kg of 8 wel een leuke. Dat is pas mensen pijn zien lijden :roflol:
Als ik de vorm van 9/10 zie denk ik dat dat nog een probleem gaat opleveren, armen recht, of 90 graden want meer gewicht, 45 graden etc
 
Zeg jij dan maar wat een gemiddelde chick strict kan curlen want ik heb geen flauw idee maar ik weet wel dat elke zichzelf respecterende krachtsporter dat wel met 40kg moet kunnen.
ook zichzelf niet respecterende krachtsporters kunnen dat met 40kg
 
Gemiddelde reps mannen: 10
Gemiddelde reps vrouwen: 0

Maar het maakt mij niet uit, dan deze maand maar geen deelnemende chicks.

tenor.gif

Ik had elf reps einde training echter niet met die korte pauze en op film.
Voor vrouwen dus best te doen en denk dat in verhouding met mannen t gewicht ook wel goed gekozen
 
Ik had elf reps einde training echter niet met die korte pauze en op film.
Voor vrouwen dus best te doen en denk dat in verhouding met mannen t gewicht ook wel goed gekozen

Ow oké, ik was unaware, ik dacht niemand er in slaagde :o Beter ! :cool:
 
Back
Naar boven