AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°6 Dips 'till your drop

Bezoekers in dit topic

Net 21 reps snel verzuurd denk ook niet dat het genoeg is maar waar kan ik het filmpje heen sturen
 
Zonder iets te verklappen denk ik (weet ik) dat het huidige inzendingsrecord te verbeteren is :D
 
Heeft iedereen een streven haha 21 gaat makkelijk iemand overheen zag op filmpje dat ik wel erg diep zak vandaar dat zo zwaar was haha
 
moet er dus 22 doen:P
 
Aantal inzendingen tot nu toe: 3

en ik kan al verklappen dat er een gelijkstand bij zit ;)
 
Morgen nog een laatste poging van mij denk ik. Dan ben ik weg tot de challenge gedaan is :( al niet meer getraind sinds 26/5 buiten dan eens random dips voor de challenge. Dus ik denk nket dat ik mezelf nog verbeter
 
148?
 
Gisteren mijn laatste poging doorgestuurd ook, en ik kan zeggen dat ik lichtjes verbeterd heb (als alle reps goedgekeurd zijn). But only sanca knows :p
 
Ik had er juist minder :S
 
Morgen na bench mischien nog even proberen, maar denk niet dat ik er veel meer zal halen dan
 
Morgen na bench mischien nog even proberen, maar denk niet dat ik er veel meer zal halen dan

Zou na het bankdrukken gewoon 15 min wachten, de verzuring komt er anders veel eerder in. Hoeveel druk je met small grip bench?
 
Zou na het bankdrukken gewoon 15 min wachten, de verzuring komt er anders veel eerder in. Hoeveel druk je met small grip bench?
Small grip 110 setjes ofz doe ik bijna nooit
 

Doel was 35 en ook gestopt op dit. Viel niet tegen. Denk dat in vorm 40 á 45 reps moeten kunnen.
 

OPGELET Om meer activiteit te creëren en iedereen zichzelf te laten verbeteren vragen we nu om de filmpjes van deelname naar mij door te sturen in een privé bericht, ik zal ze dan op het einde van de challenge posten.

Ik ben er klaar mee. Was van plan nog 2x er voor te gaan, maar sinds ik zaterdag mezelf nogal hard blesseerde (niet op dips) is het over...
 
Ik ben er klaar mee. Was van plan nog 2x er voor te gaan, maar sinds ik zaterdag mezelf nogal hard blesseerde (niet op dips) is het over...

Jammer, met een blessure houdt het op ja.

Morgen ga ik voor de 40 reps, wie doet er nog meer mee?
 
40 haal ik niet :( je hebt me ook net verslaan met 35. Ik heb al een maand niet getraind bijna. 35 zou ik mss wel halen op een goeie dag als ik ff weer bezig ben. Maar voor nu houd het op :(
 
Back
Naar boven