1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Forum Challenge N°6 Dips 'till your drop

Discussie in 'Forum Challenges' gestart door Sanca, 15 mei 2017.

Tags:
  1. calimera

calimera Freaky Bodybuilder Elite Member Challenge Winner x4

Leuk Bevonden:
    471
    Geslacht:
    Man

Ja had bij 25 of 30 even een keer paar sec. moeten stoppen. Tenminste bij mij werkt dat wel. Niet te vroeg, maar als het even zwaar begint te worden. Dan zaten er nog wel 2 a 3 extra reps in denk ik.

Sanca vindt dit leuk.
  2. calimera

Leuk Bevonden:
    471
    Geslacht:
    Man
    Bedankt voor de felicitaties. Naast het bankdrukken was deze voor mij een oefening die mij ligt. Vandaag geen energie meer om voor de 40 te gaan, had nog spierpijn van dinsdag.

Ik zit nu net even in een drukke fase, misschien 5 keer getraind in 2 maanden tijd. Ik had verwacht al flink wat kracht en gewicht te zijn verloren en met tegenzin en deprimerend toch maar even die garage in om te kijken hoe de schade is. Dat het dan mee valt geeft wel weer een boost. Dat is het mooie van deze sport, meteen weer meer energie de hele dag en het gevoel weer alles aan te kunnen...het gevoel van een verzwakt en slinkend lichaam is tijdelijk even voorbij. Nog 2 maanden en ik kan weer lekker gaan trainen mis het wel. Ga dan voor de 45 reps.

marr en Sanca vinden dit leuk.
  3. Webby

Webby Advanced Bodybuilder Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    295
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    78kg
    Dips zijn gewoon leuk en boven verwachting presteren al helemaal!

Sanca vindt dit leuk.
  4. marr

marr Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.961
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    73kg
    Vetpercentage:
    13%
  5. Bosco55555

Bosco55555 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.755
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m71
    Massa:
    85kg
    Vetpercentage:
    15%
  6. calimera

Leuk Bevonden:
    471
    Geslacht:
    Man
    Was een leuk schema. Wel echt voor de vastgeroeste pr's te verbeteren. Eerste weken zijn saai, maar ik voelde wel een verschil met het vaker bankdrukken dan ik was gewend. De zware weken zijn wel leuk. Een dagje extra rust toepassen wanneer je voelt dat dit nodig is.

Bosco55555 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina