XXL Nutrition

Forum Challenge N°8 Push ups

Bezoekers in dit topic

Ben nu op vakantie mis hier een poging wagen haha
 
Ik heb lang niet opgedrukt, vroeger kon ik binnen 2 minuten 90+, maar toen was ik nog een schriele combinatie van hardloper en krachttrainer. Het is ook een kwestie van vaak doen. Ik heb zojuist eventjes geprobeerd hoe het is, maar borst tot de grond zorgt wel voor een snelle verzuring, man, ik moest al snel pauzeren.
 
Moet ook nog proberen maar heb wat elleboogaids atm. Zal tegen het eind van de contest worden denk ik :(
 
Borst tegen de grond, kun je je dan niet gewoon naar de grond 'laten vallen' en weer omhoog 'bouncen'?
 
Borst tegen de grond, kun je je dan niet gewoon naar de grond 'laten vallen' en weer omhoog 'bouncen'?
Het moet natuurlijk wel gewoon een push up blijven.
 
Borst tegen de grond, kun je je dan niet gewoon naar de grond 'laten vallen' en weer omhoog 'bouncen'?
Goed idee, ik ga op een trampoline opdrukken :D.
 
Nog een dikke week te gaan, ik had toch wel filmpjes verwacht ondertussen, jammer.
 
giphy.gif
 
Ik ben nog steeds aan het cutten, dus 'low on energy'; ik had echter beloofd mee te doen dus ga sowieso iets insturen, of het nu tegenvalt of niet.
 
Wanneer precies sluit deze? 1 push-up is winnen nu right?
 
Misschien doe ik er wel 2... of 3 :rolleyes:. Trouwens: het is borst tot op de grond; ik zal het dus zonder t-shirt doen, zodat dit duidelijk te zien is.
 
Shirtless filmpjes zijn altijd beter!
 
Ik wou ook wel meedoen maar hier geraak ik niet meer over helaas /out
 
Jammer net als vorige challenges hoor je vaak getallen wat men wel zou kunnen maar blijven de filmpjes achterwege.
 
Ben gister terug gekomen van vakantie morgen of overmorgen weer trainen hopen dat camera het nu wel doet
 
Jammer net als vorige challenges hoor je vaak getallen wat men wel zou kunnen maar blijven de filmpjes achterwege.
Ja ik zag inderdaad al 90+ in 2 minuten voorbijkomen. Ik kan überhaupt maar 20 pushups, dus dacht laat deze maar varen. Maar zie ik sta nog steeds nummer 1.

Ik snap natuurlijk wel dat niet iedereen een powerrack op zolder heeft met rubberen vloer, beschikt over een mobiele telefoon om filmpjes mee te maken en dat push-ups zo'n belastende oefening is dat je deze in je schema moet passen ipv. dat je elke dag ff probeert. Maar voor mij viel hij goed. Als ik over een paar dagen hersteld ben doe ik denk ik nog een poging om mijn eigen record te breken.
 
Back
Naar boven