XXL Nutrition

Forum Challenge N°9: Pendlay rows (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eigenlijk zijn ze op het randje maar ik keur ze goed omdat ik ze zelf ook zo doe...
3XL wil ze stricter zien, zoals in het voorbeeldfilmpje...

Oke, dan ga ik me aankomende week eens testen op de iets minder stricte rows.
 
Niet verlegen zijn om filmpjes te posten !
 
Doe wellicht wel een poging over een aantal weken als mijn biceps het toe laat
 
Net geprobeerd.
Kwam tot 3 met 110kg maar dan net zo strikt als bor. Dus vrijwel helemaal met de grond gelijk.
Even door oefenen.
Filmpje plaats ik sowieso ook al weet ik dat ik niet ga winnen.
 
Ik kwam tot 9 reps vandaag, wel wat strikter dan Tymboo. Helaas zit ik in de cut dus snel veel reps erbij trainen wordt lastig.

Niet verlegen zijn om filmpjes te posten !

Als je het gefilmd hebt dan zou ik het gewoon posten. Ben je de eerste met een hoog aantal strict en het is leuk om het verschil te zien hoe strict mensen hem kunnen uitvoeren.
 
ik ga komende twee weken ff focussen op de oefening, en dan proberen over die 10 heen te gaan. dan post ik ook wel
 
Misschien iets voor AlexV ?
 
Eigenlijk zijn ze op het randje maar ik keur ze goed omdat ik ze zelf ook zo doe...
3XL wil ze stricter zien, zoals in het voorbeeldfilmpje...
Eerlijk gezegd vind ik ook dat ze strikter moeten zoals het filmpje omdat er mss meer en meer cheat gaat inkomen zo en dam discussie van deze mocht zo en deze zo... Maar jullie zijn de beslissen he. Ik ga ook wel mee doen, maar maandag start ik weer met trainen, dus filmpje komt wat later. Eerst ff oefenen :)
 
Kan ik me ook goed voorstellen als mijn rows niet strict genoeg zijn. Ik zal toch voor spek en bonen meedoen, op dit bw zijn bw challenges lastig te winnen
 
Kan ik me ook goed voorstellen als mijn rows niet strict genoeg zijn. Ik zal toch voor spek en bonen meedoen, op dit bw zijn bw challenges lastig te winnen

Noem je jezelf nu chubby? :p
 
Ik doe nooit pendlay rows. Maar moest het toch even proberen.

16 easy reps met 105kg.
Zal later deze maand wel even filmen en plaatsen. 20+ reps moet toch wel makkelijk lukken
jij gaat winnen haha... dam
 
Heb het een poging gegeven maar met een miserabele 14 reps ga ik het zeker niet winnen. Later doe ik wel nog een poging.
 
Beste leden,

Welkom bij de 9de challenge, deze maand gaan we terug wat zwaarder met (bodyweight) Pendlay rows.
Ik zal binnenkort eens kijken voor de gein, 74 kg valt nog wel mee. Alleen zo lomp neerflikkeren als in het filmpje vinden de onderburen niet leuk :(
 
Ik zal binnenkort eens kijken voor de gein, 74 kg valt nog wel mee. Alleen zo lomp neerflikkeren als in het filmpje vinden de onderburen niet leuk :(

Helaas, als je dat niet doet is het strikt genomen geen pendlay row. :D
 
Back
Naar boven