XXL Nutrition

Peiling Forum Challenges 2018 *Opiniepeiling*

Bezoekers in dit topic

En genoeg elite accounts om te verdelen...

Of gewoon geen elite accounts meer weggeven, je moet je financieel ook niet in de vingers gaan snijden. Wat is er mis met een challenge banner, hoeft toch niet altijd financieel wat aan te zitten?
 
Wilksformule toepassen op andere lifts dan sq/bp/dl is een no-go. Sowieso is die formule verre van flawless.

Gewoon zo doorgaan als in 2017 is gedaan.
 
Of gewoon geen elite accounts meer weggeven, je moet je financieel ook niet in de vingers gaan snijden. Wat is er mis met een challenge banner, hoeft toch niet altijd financieel wat aan te zitten?

Ik had liever een oliebol emoticon van mij (echte eeuwige roem zoals die in de opening post beloofd was)dan een elite account :sad:
 
Jullie moeten denk ik de resultaten tot het einde verborgen houden dan ga je waarschijnlijk meer deelnemers krijgen. Wanneer je een squat challenge hebt en in de eerste film komt 80 reps voorbij ga je niet veel deelnemers meer krijgen.
 
Jullie moeten denk ik de resultaten tot het einde verborgen houden dan ga je waarschijnlijk meer deelnemers krijgen. Wanneer je een squat challenge hebt en in de eerste film komt 80 reps voorbij ga je niet veel deelnemers meer krijgen.
Qft

Misschien soort spoiler instellen met timing
 
Komen er ook challenge's voor mensen die afvallen of conditie willen opbouwen?
 
500m roeien voor de snelste tijd is misschien ook wel een leuke challenge, voor de rest vond ik het allemaal wel prima. heb ook bijna niet mee gedaan en ga waarschijnlijk de komende tijd ook niet meer meedoen.



ja lekker gaan comazuipen.

120 wilks kun je toch wel een rep of 50 mee doen in 10 minuten tijd en 50 shotjes is niet te doen en daarbij ook niet verstandig.
maar wil wel zien hoe jij met een fles whiskey/wodka bij de basic fit deadlift gaat doen. denk niet dat ze dat daar leuk gaan vinden.


dan maken we er 150 wilks van.

comazuipen in de basic fit altijd 5 reten.
denk dat ik er wel mee weg kan komen bij bepaalde medewerkers :roflol:
denk wel dat ik voordeel heb omdat het ziekenhuis tegenover de basic fit is dus kan meteen maag leeg laten pompen.
 
Jullie moeten denk ik de resultaten tot het einde verborgen houden dan ga je waarschijnlijk meer deelnemers krijgen. Wanneer je een squat challenge hebt en in de eerste film komt 80 reps voorbij ga je niet veel deelnemers meer krijgen.

Dat kan 2 kanten op. Challenges waar ik aan meedeed hadden een handvol deelnemers, maar die verbeterden wel elke keer elkaars record. Dat vond ik juist wel leuk.
 
Ik had liever een oliebol emoticon van mij (echte eeuwige roem zoals die in de opening post beloofd was)dan een elite account :sad:
201801051041LZB.gif
 
ik vond allemaal prima challenges.
Er zijn altijd mensen sterker op de ene lift als de ander.
Mayb tijd voor wat walking lunges met bepaald gewicht tot je opgeeft :cool:
 
Eens een zwaardere wedstrijd ben ik wel voor te vinden. BW Squat/Front squat wat dan ook is wel es leuk, maar een challenge waarbij een kleiner aantal reps halen al heel sterk is, mag imo ook wel es :). 2xBW Squat op reps gaat het aantal deelnemers misschien wat te sterk inkrimpen (of net nieuwe deelnemers aantrekken?) maar 1,5xBW moet toch te doen zijn.
 
Over het aantal deelnemers moet je eigenlijk ook niet heel veel waarde hechten. Een man of 5 is zat en het is ook logisch, bijna niemand zal mee doen als je ver onder de beste resultaten zit. Dit ga je niet veranderen door bijvoorbeeld 1 rep max squat in te voeren. Je gaat dan geen filmpje meer posten als je 50kg minder squat dan je voorganger.

Dan vind ik een challenge waar het ook een beetje op wilskracht aankomt wel leuk om te zien, zoals Webby naar de klote zien gaan en winnen met pendlay rows.

Meer deelnemers zou je wel kunnen krijgen met een andere competitie vorm. Met meerdere challenges in een maand, bijv. bw onderdelen. Voor elke challenge is er geen winnaar, maar een limiet die je moet halen. Wie het vaakst bij elke challenge de limiet haalt is de uiteindelijke allround winnaar. 15 chinups, 50 pushups, 1 minuut front hold gewicht x ,etc.
Wie het meest de limieten heeft af kunnen vinken in bijv. 3 maanden tijd is de winnaar.
 
Met meerdere challenges in een maand, bijv. bw onderdelen. Voor elke challenge is er geen winnaar, maar een limiet die je moet halen. Wie het vaakst bij elke challenge de limiet haalt is de uiteindelijke allround winnaar. 15 chinups, 50 pushups, 1 minuut front hold gewicht x ,etc.
Wie het meest de limieten heeft af kunnen vinken in bijv. 3 maanden tijd is de winnaar.
Goed idee.
 
Zoveel mogelijk burpees in 5 minuten! :D
 
Meer deelnemers zou je wel kunnen krijgen met een andere competitie vorm. Met meerdere challenges in een maand, bijv. bw onderdelen. Voor elke challenge is er geen winnaar, maar een limiet die je moet halen. Wie het vaakst bij elke challenge de limiet haalt is de uiteindelijke allround winnaar. 15 chinups, 50 pushups, 1 minuut front hold gewicht x ,etc.
Wie het meest de limieten heeft af kunnen vinken in bijv. 3 maanden tijd is de winnaar.
Elke week (2 weken?) een nieuwe challenge die voor de meesten doenbaar moet zijn (moet aan de andere kant ook wel een challenge blijven), haal je het niet dan val je af en degenen die het wel halen gaan door naar de volgende ronde, dit zolang er 1 winnaar overblijft :dunno:

Dan zal ik wel diep moeten graven om elke keer weer iets moois uit mijn hoge hoed te toveren :o
 
Elke week (2 weken?) een nieuwe challenge die voor de meesten doenbaar moet zijn (moet aan de andere kant ook wel een challenge blijven), haal je het niet dan val je af en degenen die het wel halen gaan door naar de volgende ronde, dit zolang er 1 winnaar overblijft :dunno:

Dan zal ik wel diep moeten graven om elke keer weer iets moois uit mijn hoge hoed te toveren :o


Nee, niemand valt af. Je haalt dan gewoon bij die challenge geen punt. Even simpel uitgelegd als voorbeeld;

Er staan 10 oefeningen/challenges op het programma met de limiet die je moet halen om een punt/vinkje te krijgen. Deze staan pak /m beet 6-10 weken (of misschien een heel jaar) op dbb. Heb je een challenge gehaald dan post je het filmpje. Daarna krijg je achter je naam een punt. Wie na deze 6 weken (of het hele jaar) de meeste punten heeft behaald, ofwel van de meeste challenges de limiet heeft weten te bereiken wint deze competitie.

Zo kan iedereen wanneer men wil een challenge behalen en ook overslaan of missen wanneer je een limiet niet haalt. Je verdient dan gewoon geen punt. Enige nadeel wordt wel het moeilijk te beoordelen is wat nu een uitdagende limiet is die niet iedereen zal halen maar een select groepje weer wel.

Dit zou een idee kunnen zijn, volgens mij was het tremendes die voorstelde een jaar lang een competitie te houden. Dit zou een vorm er van kunnen zijn. Je kan telkens nieuwe challenges toevoegen natuurlijk. Er zijn dan geen maandelijkse winnaars meer zodat men niet met elite accounts hoeft te strooien en mijn 4x winnaars balkje ook niet in gevaar komt.

Als voorbeeld van de lijst zou kunnen zijn:
- 1.30 sec. front hold met x kg
- 30 squats met 100kg
- 20 chin ups
- 20 dips + 20kg
- 50 pushups

paar powerlift elementen
x aantal wilkspunten behalen met bankdrukken.squaten,deadlift
etc.
 
Back
Naar boven