AndroidHealthClinic

Forum Challenges – Ideeën Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.854
Lengte
1m88
Tymboo
Forum challenges waren ook leuk. Een beetje doodgebloed toen door de gymsluitingen tijdens corona en soms waren het ook wel echt onzin challenges, maar zou toch misschien een idee zijn om dat weer eens terug te brengen
Arminius
Helemaal mee eens.

Ik weet niet meer precies hoe het destijds ging, maar de boardsponsors kunnen alternerend eventueel een kleinigheidje geven aan de winnaar. Al is het maar een zogeheten goodie bij de volgende bestelling, een coupon of een keertje gratis verzendkosten

Kom maar op met die ideeën!
3ed029e708639a670acaeeeaeb3016ae (3) (1).jpg
 
Volgens mij hebben alle fora minder bezoekersaantallen en is de terugloop op DBB aardig gemiddeld? We doen het beter dan het nostalgische Viva forum

Dat gezegd hebbende, altijd leuk een challange. Zolang ik maar niet mee hoef te doen

Qua kleinigheidje: misschien de gewonnen titel in de gebruikersnaam?
 
Mogen we ronselen? :D
 
beste transformatie?
zowel richting bulk als richting cut? dus niet een cut challange maar gewoon wie het meest en beste is veranderd in massa of shape (positiefwijs)
en ook gewoon wedstrijd atleten mee mogen doen en niet zoals die foto challange dat dat niet het geval was?
 
beste transformatie?
zowel richting bulk als richting cut? dus niet een cut challange maar gewoon wie het meest en beste is veranderd in massa of shape (positiefwijs)
en ook gewoon wedstrijd atleten mee mogen doen en niet zoals die foto challange dat dat niet het geval was?
Eventueel de Big T Memorial terugbrengen met twee divisies?
  • Wedstrijdatleten
  • Amateurs

Je kan er, inderdaad, zelfs twee wedstijden van maken zoals jij aangeeft.
  • Beste Shape (cut)
  • Beste Bulk
De moeten we het kalenderjaar wel opdelen in twee delen. De Big T Memorial zou, mijns inziens, in juni of juli gehouden moeten worden. De Shrek Gains Competitie in januari. (?)

[ik vrees wel dat sommige wedstrijdatleten zullen afhaken door hun eigen planning]​
 
Qua kleinigheidje: misschien de gewonnen titel in de gebruikersnaam?
Dat is al zo.

Naamloos.png


Elke gewonnen Challenge apart vermelden zal iets te druk worden, vrees ik. Er is wel een Hall of Fame.

 
Dat is al zo.

Bekijk bijlage 583445

Elke gewonnen Challenge apart vermelden zal iets te druk worden, vrees ik. Er is wel een Hall of Fame.

Ja, je hebt helemaal gelijk!
 
Ik zit de hele dag op DBB en doe verder niets.

In ieder geval, nog ideeën?​
 
Back
Naar boven