Fitness Seller

Forum chekken...? (1 bezoeker)

forum checken?

  • Ik ben werkzaam achter een computer, en check dus stiekem in de tijd van mijn baas dit forum geduren

    Stemmen: 8 22,2%
  • Ik ben werkeloos dus zit thuis wat achter me pc'tje de hele dag

    Stemmen: 8 22,2%
  • Ik werk ergens, of zit op school, waar ze computers hebben en kijk ga dus af en toe ff achter een pc

    Stemmen: 10 27,8%
  • Ik check alleen savonds na het werk of in weekende

    Stemmen: 10 27,8%
  • ik check heeeel af en toe bij vrienden of vriendin of kennis want ik heb zelf geen pc

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    36

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Het valt me op dat veel mensen op dit forum, waaronder ik, eigenlijk zo goed als de hele dag een beetje hier aan't rond snuffelen zijn. Nou vraag ik me af hoe jullie dit doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een verkeerde studierichting gekozen. Nu zit ik thuis, ben al gaan werken, maar mn werkperiode zit erop.. Volgend jaar gooi ik mezelf op de ICT-Hogeschool.. Maar intussen, blijf ik nog lekker gezellig op dit forum rondhangen..

;)
 
zit in mn laatste jaar van de uni, nu heb ik gewoon ff een half jaar een hele rustige periode, 1 dag per week 2 vakken.
 
ik zit nu momenteel thuis en zit zoals gewoonlijk weer achter dit forum. Ditzelfde geld voor t weekend. nadeel is dat de pc van mn broer(tje) is dus ik kan er niet vaak achter en af en toe word ik chagrijnig als hij weer thhuis komt, die kl**tzak.:D

En ik loop momnteel stage bij een reclamebureau. Dit wil zeggen, ik zit de hele dag achter de pc of Mac. gelukkig met internet, maar nadeel is dat mn baas naast me zit. dus vaak stiekem effe kijken, snel wat posten (vandaar de vele taalfouten in mijn posts, dan weet je hoe snel ik moest tikken) en wegklikken.

ik heb er echt een sport van gemaakt om zo snel mogelijk te posten. Vaak is de baas ook de weg op naar klanten toe zodat ik alle gelegenheid heb om alles lekker rustig door te spitten. op donderdag zit hij zowiezo thuis bij zn koter dus heb ik helemaal geen last van hem:D
En op vrijdag ishij tot 12 uur altijd in bespreking waardoor ik dus ook de gelegenheid heb om alles door te nemen. alleen lastig als ik naar de plee moet, dan moet ik m namelijk weer afzetten of op een andere werkgerelateerde site zetten:rolleyes:

leuke thread overigens, was ik ook al van plan. had er alleen geen tijd meer voor om te posten:D
 
:) Thnx,

ik heb ongeveer hetzelfde als jij dandyman, ik loop ook stage en heb mijn eigen computer met internet. Gelukkig heb ik mijn eigen kantoortje waar niemand me ziet zitten. Maar vanaf mei moet ik bij mijn begeleider gaan zitten want dan word mijn kantoortje bezet :( Dus dan kan ik niet meer zo veel checken :(

Moet ook altijd zorgen dat ik forum snel weg kan klikken want r komt nogal eens iemand binnen vallen of zo, hehe...
 
Op me werk check ik af en toe ff het forum op de enige PC met een aansluiting, binnenkort krijg ik een aansluiting op me eigen PC, en ben ik waarschijnlijk wel de hele dag online. :D
 
Originally posted by Bracke
Ik heb een verkeerde studierichting gekozen. Nu zit ik thuis, ben al gaan werken, maar mn werkperiode zit erop..


Waarom zoek je dan geen nieuwe tijdelijke job tot september?
Het leven bestaat niet uit trainen, luieren en internetten alleen...
Ok, ik ben zelf een dopper, maar toch....
 
Het valt wel op dat r hier veel werkelozen op dit forum zitten :) Kom op jongens, ga eens werken! Die belasting is zo al hoog genoeg, als we jullie ook nog een moeten onderhouden kennen we die supplementen wel vergeten ;)

j/k
 
Ik zit jammer genoeg thuis (ww), maar ik probeer wel weer aan de slag te kunnen gaan. Thuis zitten word erg saai op den duur. Gelukkig zit er nog een vriend van me thuis (ziektewet), maar hoop toch weer gauw aan de slag te kunnen. ww is geen vetpot
 
Originally posted by Olimantado



Waarom zoek je dan geen nieuwe tijdelijke job tot september?
Het leven bestaat niet uit trainen, luieren en internetten alleen...
Ok, ik ben zelf een dopper, maar toch....

Ja, ik zeg het toch.. Ben juist gaan werken, maar er is momenteel effe geen werk.. Zodra er werk is.. Ben ik weg ;)

Im a hard Worker..
 
Kan alleen s'avonds na werken en in het weekend.maar het is nie erg ik kom er mee toe.
 
Back
Naar boven