XXL Nutrition

Peiling Forum chick 2019: Finale stemronde (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond) (1 bezoeker)

Wie vind jij de forum chick van 2019?


  • Totaal stemmers
    82
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Wat een negativeit! Schande!

Laat ik voor mezelf spreken dan, een chick wordt niet beoordeeld op karakter bij mij. Een chick hoeft niet te voldoen aan iets anders dan een mooi plaatje te vormen. Chicks zijn er in vele soorten en maten, met en zonder rondingen. De 1 zal meer karakter hebben dan de ander, maar daarmee verliest zij nog niet de status chick. Een chick spot je zomaar, eender waar. Een chick hoef je niet te kennen, om het predicaat chick te geven. Een chick is een chick. En natuurlijk kan een chick beschikken over nog veel meer capaciteiten, maar die doen niets af aan de criteria om een chick te zijn.
Dat klopt, maar als je iemand een klein beetje als persoon kent, kan dit ook een bepaalde aantrekkingskracht hebben waardoor je iemand woest aantrekkelijk vindt (i.c.m. met een mooi figuur).
 
Dat klopt, maar als je iemand een klein beetje als persoon kent, kan dit ook een bepaalde aantrekkingskracht hebben waardoor je iemand woest aantrekkelijk vindt (i.c.m. met een mooi figuur).

Eens, maar dan ga je al voorbij aan het predicaat chick volgens mij. Een niet zo knap iemand, met een geweldig (verondersteld) karakter zou je in die context volgens mij op straat bij het langslopen nooit een chick noemen toch?
 
Eens, maar dan ga je al voorbij aan het predicaat chick volgens mij. Een niet zo knap iemand, met een geweldig (verondersteld) karakter zou je in die context volgens mij op straat bij het langslopen nooit een chick noemen toch?

voor mij is een chick een meid die ik wil bespringen en door de muren heen wil naaien.
 
Eens, maar dan ga je al voorbij aan het predicaat chick volgens mij. Een niet zo knap iemand, met een geweldig (verondersteld) karakter zou je in die context volgens mij op straat bij het langslopen nooit een chick noemen toch?
Maar soms heb je van die dames ( ken er een paar) die behoren tot chick en sommige iets minder maar dat die mindere ( zijn nog altijd wel mooie of die iets hebben ) dat je bij jezelf denkt... met die zou ik wel eens tussen de lakens willen kruipen
 
Maar soms heb je van die dames ( ken er een paar) die behoren tot chick en sommige iets minder maar dat die mindere ( zijn nog altijd wel mooie of die iets hebben ) dat je bij jezelf denkt... met die zou ik wel eens tussen de lakens willen kruipen

True, ik denk ook niet dat de definitie chick de enige is die aangeeft of je iemand graag een keer kapot zou willen scheuren, zoals Col_inc al aangaf. Maar een chick wil je bij voorbaat, (denk dat ik voor de meeste mannen spreek) natuurlijk wel op een dergelijke manier verwennen :eyebrow:

Er zijn ook dames die niet hoog scoren op de lat van "schoonheid" en toch iets "speciaals" hebben, maar daarvoor moet er op zijn minst al interactie zijn met de persoon in kwestie. En dat maakt het verschil met een chick voor mij in elk geval, want een chick kun je definiëren zonder enige interactie, anders dan haar een keer gezien te hebben.

Nu weer over tot de orde van de dag? De Chicks van DBB :p Die weten nu in elk geval wat ervan ze verwacht wordt door diegene die op hun gestemd hebben :roflol:
 
Maar soms heb je van die dames ( ken er een paar) die behoren tot chick en sommige iets minder maar dat die mindere ( zijn nog altijd wel mooie of die iets hebben ) dat je bij jezelf denkt... met die zou ik wel eens tussen de lakens willen kruipen
Ik vind knapheid van uiterlijk maar één van de redenen om iemand te willen doen. Bepaald gedrag of gewoon een uitstraling kan voor mij veel sterker zijn dan dat iemand er leuk uit ziet.
 
Volgende keer maar een fysieke content zo te lezen. Speeddaten om vervolgens je stem uit te brengen, kan je zien hoe iemand is én kijken of de foto's eer doen aan het verhaal.


(Kosten van de etentjes niet voor ons dan uiteraard)
 
Volgende keer maar een fysieke content zo te lezen. Speeddaten om vervolgens je stem uit te brengen, kan je zien hoe iemand is én kijken of de foto's eer doen aan het verhaal.


(Kosten van de etentjes niet voor ons dan uiteraard)
Eten bij Sergio Herman :p
 
Leave BB_ alone.
Hij is de alfa aan het worden die altijd in hem zat.
Beta for life.
BB_ wat moet je zetten om eindelijk beetje alfa te worden? Ik vraag dit voor een vriend
Eens een beta, altijd een beta. Nou heb ik mij tijdens mijn eerste kuur hier op het forum wel een beetje misdragen, maar daar deed ik anderen en mijzelf geen plezier mee.
Uiteindelijk versterkt AAS voornamelijk bepaalde eigenschappen, maar het verandert niet compleet je karakter. Ik ben gewoon geen alfa.
Bovendien heb ik momenteel meer behoefte aan wat anders dan seks/libido.
 
Beta for life.

Eens een beta, altijd een beta. Nou heb ik mij tijdens mijn eerste kuur hier op het forum wel een beetje misdragen, maar daar deed ik anderen en mijzelf geen plezier mee.
Uiteindelijk versterkt AAS voornamelijk bepaalde eigenschappen, maar het verandert niet compleet je karakter. Ik ben gewoon geen alfa.
Bovendien heb ik momenteel meer behoefte aan wat anders dan seks/libido.

Ooh :aai:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
mag ik die van jou zien me test schiet omhoog, ben begonnen met blasten trouwens
lamsburger.jpg
 
Ik weet nog dat er vroeger zo'n quiz was, heette volgens mij zoiets als "pussy or raw meat", dan moest je raden wat het was o.b.v. foto's. Daarna werd uitgezoomd en zag je of je het goed had. Was toen (d.w.z.: onderbouw middelbare school-periode) hilarisch. :roflol:
 
Back
Naar boven