AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Forum chick en hunk 2019 (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.361
Waardering
47.305
Lengte
1m86
Beste forum leden,

Dit is het nominatie topic voor de forum chick en hunk van 2019.
Het werkt als volgt. Je kunt één vrouwelijk lid en één mannelijk lid nomineren om deel te nemen aan deze contest. Wanneer je genomineerd bent mag je een foto of fotocollage inzenden maar dat volgt later. Ik kan ook alvast vermelden dat XXL Nutrition, The Dutch Giant en Fitness Seller zeer gul zijn met de prijzen die ze sponsoren.

Dit topic is enkel bedoeld als nominatie topic. Informatie over inzending van de foto’s en de te winnen prijzen volgt op een later moment.

Wie nomineer jij voor forum chick en forum hunk van 2019?
Ik begin alvast door Bokito en Natty87 te nomineren.

Foto's
Zend een foto(collage) in. Het mogen sport gerelateerde foto's zijn maar ook casual. Voorwaarde is dat je er helemaal op staat (in ieder geval hoofd). Uiterlijk woensdag 27-11 om 18.00 uur.

Prijzen

Forum Chick :1e:
Forum Hunk :1e:

Reeds genomineerd

Chicks
Natty87
Zeenius
28taP
Kakelkipje
LM
Bubs
Luus2405
ScumbagAnnie
marina1975
Kathlinoo
mitsymo
ProudPizza
SP1988
HillR
Turouise

Hunks
Bokito
mat
Wanna
Spambod
BB_
RockOfAges
euphorea
Camelus
Sanca Saxon
Shadow Project
wovano
3XL
harpep
Derksen
Galen
chrash
Vonk
hoxyz
Nootmuskaatje
vntl
Paardelul
Ano_261020
Arminius
Furryx94
Mister TN
Skatermarvin
Nomen Nescio
trenchmouth2
Col_inc
Strive4muscle
 
28taP BB_

Succes #couple goals of toch gecuckold worden Bert?
 
yes! eindelijk weer een vleeskeuring! ik heb hier 3 hele jaren op gewacht :burns:

zo voelt het meer:
giphy.gif

:heart::kiss:
 
Laatst bewerkt:
Whaha wat geinig dit. Moet je dan gewoon een leuke foto van jezelf plaatsen? Of moet het een sportfoto zijn?
 
Whaha wat geinig dit. Moet je dan gewoon een leuke foto van jezelf plaatsen? Of moet het een sportfoto zijn?
Dat mag je zelf kiezen :D zal ik later meer over posten zodra er genoeg genomineerden zijn.
 
Hmmmzzz ik sta wel droog genoeg voor wat goeie fotos :rolleyes: Beach body ready maar mis massa.
 
Marina. En Harpep c.q. 3XL. Toch een beetje de eindbazen hier.
 
Oh mag ik dan Derksen ook nog even nomineren?
Geen dank.
:):)
 
Back
Naar boven