AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Forum chick en hunk 2019 (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

watnou jonge, daar is deze hele battle om te doen
Dan moet ik toch eens serieus gaan trainen.
Of gewoon op andere doseringen gaan kuren.
 
Maar ik ben in 1 adem genoemd met Kathlinoo , betekent dit dat ik met haar mag daten :eyebrow:
 
Mogen er stemmen geronseld worden? #ikvraagditvooreenvriend
Ik zal streng toezien op een eerlijke stemming. Indien iemand op een oneerlijke wijze stemmen binnenhaalt volgt er onmiddellijke diskwalificatie en nog verdere sancties.
 
Ik zal streng toezien op een eerlijke stemming. Indien iemand op een oneerlijke wijze stemmen binnenhaalt volgt er onmiddellijke diskwalificatie en nog verdere sancties.
Valt Galen pijpen daar ook onder?
 
Ik zal streng toezien op een eerlijke stemming. Indien iemand op een oneerlijke wijze stemmen binnenhaalt volgt er onmiddellijke diskwalificatie en nog verdere sancties.
Oeh...:angstig:
 
Ik zie dat mijn chick nominatie er niet bij staat.
Dus deze kan nog veranderen?

Als chick graag.
Turouise
 
Ik zal streng toezien op een eerlijke stemming. Indien iemand op een oneerlijke wijze stemmen binnenhaalt volgt er onmiddellijke diskwalificatie en nog verdere sancties.
Forum members die actief zijn vragen of ze op jou willen stemmen mag dat? Of is het vragen alleen al een diskwalificatie?
 
Back
Naar boven