MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°10: Front squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook een poging gedaan, nouja, ik kom tot 3 reps, maarja beter iets dan niets.
Gewicht momenteel is 85/86 kg. heb 85 kg eraan hangen.
Ik krijg mijn armen niet fatsoenlijk in positie
 
-Elke grip is toegelaten
de grip van Aquaexplo en Webby krijg ik ook niet voor elkaar. Ben zelf voor deze grip gegaan:
Ik heb ook deze grip gedaan! die andere vorige week eens geprobeerd maar krijg dan last van mijn polsen....
 
Ik ook.

Hier vandaag de 2e training. Ging lekker.

Damn heel mooi man, de lat ligt altijd hoog als jij inzet! Ze kunnen je evengoed forum competition boss noemen ofzo :p
 
Eerste front squat sinds vorige front squat challenge, en daarvoor deed ik ze ook nooit. Fcking hell dit doet pijn aan de ellebogen en polsen. Na een heavy ass deadlift training, benen konden nog maar kon de rack positie niet meer houden. 100Kg kan ik amper unracken, dus ik weet nog niet of ik de 1.5x bw zal halen, mss wat oefenen zware gewichten unracken ofzo
8x85
 
Niet van plan mee te doen maar gisteren eventjes front squat geprobeerd met 2x bw. Ik kreeg er 1 goede rep uit denk ik als ik diep genoeg kwam en mijn hele frontrack area is beurs nu, gaan mensen dit echt doen? :roflol: lijkt mij persoonlijk dat 1.5x bw veel haalbaarder is
 
Niet van plan mee te doen maar gisteren eventjes front squat geprobeerd met 2x bw. Ik kreeg er 1 goede rep uit denk ik als ik diep genoeg kwam en mijn hele frontrack area is beurs nu, gaan mensen dit echt doen? :roflol: lijkt mij persoonlijk dat 1.5x bw veel haalbaarder is
er staat ook al bijna 2 weken 1.5xBW in de OP :p
 
Vandaag na mijn squat sessie nog eens 110Kg proberen unracken, fuck dit doet zoveel pijn op de botten die daar zitten :p Als je dit niet gewend bent van doen. Denk niet dat ik 130Kg unracked ga krijgen. mss eens proberen met een handdoek ofzo er tussen geen idee
 
Ik ga het niet eens proberen. Ik zou "maar" 112,5 hoeven, maar mijn 1 RM PR is 10 kilo minder en toen had ik geen last van mijn rug en squatte ook nog 140 normaal ipv. de 100 die ik nu for reps doe.
 
16 reps het meeste? Dat is denk ik wel te doen namelijk
 

Op 16 dacht ik dat ik 20 wel zou halen, maar toen ging van de rechterhand de duim los. Bij de 17e rep ook de pink. Daardoor verloor ik wat grip en ging te ver naar voren. Gaf helaas de spanning op ipv door te pushen. Polsen doen ook wel erg zeer ondertussen.
 

Op 16 dacht ik dat ik 20 wel zou halen, maar toen ging van de rechterhand de duim los. Bij de 17e rep ook de pink. Daardoor verloor ik wat grip en ging te ver naar voren. Gaf helaas de spanning op ipv door te pushen. Polsen doen ook wel erg zeer ondertussen.
Vet om te zien dat ondanks dat je momenteel eerste staat, je toch nog tot het gaatje gaat om jezelf te blijven verbeteren :D
 
Mijn 2e poging. Viel nog steeds tegen maar denk dat er niet veel meer te halen valt...
Edit: goede video verder beneden te vinden

 
Laatst bewerkt:
Thanks, maar ik hoef ook iets van 15kg (minimaal) minder op mijn schouders te leggen, denk dat dit ook veel scheelt hierbij
 
Back
Naar boven