XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°10: Front squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Front Squat
2 x 130kg PR
12 x 85kg

3de rep zat er zeker in moest ik niet 2 keer op de spotters geland zijn
:(

vergeten lager in te stellen voor front squat. Niet slecht voor een 2de keer front squat
:)

Was gewoon ook even out of the blue ahja ik ga nog eens ff een poging doen voor de challenge, wat opwarmen, deze dingen gedaan en klaar

2x130

12x85
 
Hier de volledige video aangezien ik net zie dat het volledige gewicht niet te zien is op de eerste video. Draaien lukt nog steeds niet :o

Lekker hoor. Je had nog wel veel tijd over. Ik had nog een rep geprobeerd, een front squat kan je zelfs zonder spotters zo dumpen.
 
Lekker hoor. Je had nog wel veel tijd over. Ik had nog een rep geprobeerd, een front squat kan je zelfs zonder spotters zo dumpen.
rep nummer 11 was dat proberen eigenlijk al. Het was naar mijn gevoel al een flinke grinder en er schoot iets naars in mijn bicep (daarom tik ik die ook aan erna) dus een extra rep had er echt niet meer in gezeten...
 
Front Squat
2 x 130kg PR
12 x 85kg

3de rep zat er zeker in moest ik niet 2 keer op de spotters geland zijn
:(

vergeten lager in te stellen voor front squat. Niet slecht voor een 2de keer front squat
:)

Was gewoon ook even out of the blue ahja ik ga nog eens ff een poging doen voor de challenge, wat opwarmen, deze dingen gedaan en klaar

2x130

12x85

Bruut hoor die 2x130!
 
Bruut hoor die 2x130!
Thx dude! Vermoed dat ik hier op kan bouwen moest ik echt gaan frontsquatten. Heel jammer dat ik de spotters niet goed had ingesteld. 1 rep op de bonus maakt veel verschil om me in te halen
 
Boh de punten van mijn sleutel been zo aan je nek, zijn lekker bruised. Fuck die zijn gevoelig en doen pijn nu :p
 
Frontsquatten met een ssb is zalig btw!
 
Maar om het eerlijk te houden voor de challenge niet toegestaan!
Dat dacht ik inderdaad al :) maar moest ssb squatten vandaag en had dit eens in een filmpje van brian alsruhe gezien. Dus ik deel het ff mee voor de mensen die wel frontsquat willen trainen maar niet kunnen wegens ellebogen of polsen of weet ik veel :)
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Ben al benieuwd naar de laatste van het jaar! Word dit volgend jaar opnieuw gedaan of niet?
 
Ben al benieuwd naar de laatste van het jaar! Word dit volgend jaar opnieuw gedaan of niet?
Not sure wat voor volgend jaar de bedoeling is maar ik denk dat de challenges ondertussen wel een vaste waarde zijn hier :)
 
Not sure wat voor volgend jaar de bedoeling is maar ik denk dat de challenges ondertussen wel een vaste waarde zijn hier :)
En ze zijn zeker tof. Misschien 2x een halfjaar wedstrijd en andere punten telling.

Natuurlijk jammer dat er een aantal challenges waren waar bijna geen deelnemers voor waren.

Zelf ook schuldig ga volgende keren beter mijn best doen.
 
Deze is niet voor mij, kan geen 148kg squat, laat staan front.
 
Back
Naar boven