AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°11: Bradford press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij had ik iets gezegd over on topic blijven.
 
Dat snap ik wel, maar ik zie even niet waar het hier off topic ging.
Omdat die berichten verwijderd zijn.

Terug naar de pogingen nu :popcorn2:
 
Ik heb gisteren nog een poging gedaan en had evenveel reps met leg drive dan met mijn eerste poging strikt. Zegt veel over mijn leg drive techniek denk ik xD
 
Ik heb gisteren nog een poging gedaan en had evenveel reps met leg drive dan met mijn eerste poging strikt. Zegt veel over mijn leg drive techniek denk ik xD
Ik dacht na jouw strict filmpje dat je er met push wel 10+ uit zou knallen, maar ik ben dus nog in de race :)
 
Tnx. Ja 8. Mijn doel was 10 natuurlijk, maar was echt op. Ging wel beter en sneller, op het feit na dat mijn schouders aan de voorkant nog pijn doen van de eerste poging.
 
Tnx. Ja 8. Mijn doel was 10 natuurlijk, maar was echt op. Ging wel beter en sneller, op het feit na dat mijn schouders aan de voorkant nog pijn doen van de eerste poging.
Neckpress is ook echt zo lastig pressen op laatst.

8 reps is al een verbetering. 10 was mooier idd. Ik ga sowieso nog een poging doen om ook 10 reps te halen. Ga je ook nog een strict poging doen?
 
Behind de neck gaat beter de gewone press, qua schouderpijn. Had van het weekend al last bij bankdrukken. Strict zit er gewoon echt niet in, geen zin om iets te verneuken zo aan het einde. Heb ook de front squat bonus overgeslagen uit zelfbehoud. Ondanks dat ik benieuwd was of ik 1.5x BW had gekund. Moet ook aanvoelen of ik dit nog een keer doe, maar ik wil wel echt die 10 halen :)

Jij kan ook nog wel meer gok ik, je had nog een halve minuut over ook.
 
Behind de neck gaat beter de gewone press, qua schouderpijn. Had van het weekend al last bij bankdrukken. Strict zit er gewoon echt niet in, geen zin om iets te verneuken zo aan het einde. Heb ook de front squat bonus overgeslagen uit zelfbehoud. Ondanks dat ik benieuwd was of ik 1.5x BW had gekund. Moet ook aanvoelen of ik dit nog een keer doe, maar ik wil wel echt die 10 halen :)

Jij kan ook nog wel meer gok ik, je had nog een halve minuut over ook.
Hahaha oh ja dan beter behind the neck.

Was zelf pas ziek geweest en echt zo snel leeg. Denk dat er nog wel wat in moet zitten.

10 gaat je wel lukken. Hebben ook nog ff!
 
Waarom kan iedereen pressen. Zullen we weer squatten en deadliften?
 
Back
Naar boven