MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°11: Bradford press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb er 11 maar krijg het filmpje er niet op. Bestand is te groot en als ik het verklein naar 23mb wilt het nog niet lukken. Iemand een idee hoe dit wel lukt?
 
Sanca Saxon Voor het geval ik deze challenge ga doen wil ik wel weten of 3/4 reps zoals sommige worden goedgekeurd?
De pogingen van iedereen zijn beter locked dan jouw deadlift in training.

Edit, de laatste rep van ProudPizza is wel ongeldig.
 
Wilde toch nog iets neerzetten, beter iets dan niets.
Volgens mij 2 reps.
 
Hier mijn tweede poging. Jammer dat ik een ban had aangevraagd want anders had ik nu hoger gestaan ivm eerder inleveren :roflol:
 
Nog een poging gedaan, maar nog niet voldoende voor de nummer 1 zie ik wel.

 

Ik dacht met de adempauzes tussen de laatste 2 reps dat ik al op de tijd zat, maar zag bij kijken filmpje dat ik nog 15 seconden ongeveer had. Balen, mijn doel was 10. Had die rep gewoon moeten pakken...
 
Gaaf om te zien dat driekwart broeken weer in de mode zijn :eyebrow:
Haha:haha:, het voordeel van een homegym: lekker in een oude te korte joggingsbroek trainen.
 

Laatste keer van het jaar. Als doel gewoon 12 genomen. Werkt bij mij altijd beter om een hoog doel te hebben. En het zou toch leuk zijn als ik eerste zou komen te staan...
 
Hier mijn tweede poging. Jammer dat ik een ban had aangevraagd want anders had ik nu hoger gestaan ivm eerder inleveren :roflol:

Die laatste rep.... een complete squat er aan vooraf :roflol: Wel erg netjes man verder :thumbs:
 
Vraag me af waar al deze met hun warrior toetsenbord zaten lel.
 
Back
Naar boven