Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row (1 bezoeker)

De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Heb hem 1x gedaan, een aantal weken terug, en deed toen 3x10 per kant met 5 kg aan schijven (natuurlijk niet maximaal)
Dus verwacht tot 8 reps te komen max

Niks mis met een challenge waarbij mannen nu weer meer in het voordeel zijn, wisselt vast wel wat af

Sterk.
Hmm ik zou mannen en vrouwen mss.niet naast elkaar laten concureren dan mss doet dat meer recht aan de verschillen. Maar dit is ook wel leuk ergens! Merk nu dat ik ergens midden in in stap jammer...
 
Pak deze altijd aan de onderkant van de bar, dat het gewicht er boven zit. Als ik 'm al doe, verkies toch altijd gewone dumbbell rows boven dit. Benieuwd naar deze houding.
 
Strikt of body english kzie mezelf wel.paar reps alla yates rows eruit knallen op het eind en hoe staan we daar tegenover? Is wel een lastig verhaal zo die zercher squat valt gwn niks op te cheaten

Strikt dus allemaal een ei op het hoofd leggen die niet mag vallen.
 
Da's best zwaar. Met links zat er sowieso niets in. Wel zoals op de voorbeeld foto in blauwe spijkerbroek, ontbloot bovenlichaam en een rode schijf. Had alleen geen grijze schoenen, is donkerbruin ook goed?


In mijn kleine ruimte kan ik niet echt een betere camerahoek creëren, dit is vanuit de opening naar de ruimte.
 
Ja als transgender vrouw naar man wil ik speciale standaarden aub. Wil beoordeeld naar vrouwen standaard *gelijkheid tussen vrouw->man en vrouw:1e:*
 
Laatst bewerkt:
Ook ff geprobeerd, eerst zonder straps, dat was geen doen. Ook even met geprobeerd dat ging al een stuk beter. 19 gaat me niet lukken, maar we gaan weer een poging doen.
 
Heeft er nog iemand een poging gedaan?
 
1/2 bw aan schijven op een OLY bar? Dus ik moet rows doen met meer dan 70kg? Of begrijp ik het verkeerd?
 
1/2 bw aan schijven op een OLY bar? Dus ik moet rows doen met meer dan 70kg? Of begrijp ik het verkeerd?

Scherp , ik mag hopen dat het gewicht van de OLY bar daarbij in zit ..
 
Dat is inderdaad al uitdagend genoeg me dunkt!
 
Ja we kunnen lezen Bas, daarom vraag ik het ook :)
 
Lijkt me wel tering zwaar. Ik kan met beide armen een normale barbell row met 70Kg totaal net 6 á 7 keer netjes doen. Dus 32.5 aan schijven met 1 arm lijkt me best heftig maar het wel proberen deze maand.
 
Back
Naar boven