MuscleMeat

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat

Bezoekers in dit topic

Dit is idd een uitzondering voor de meet.
 
Het het niet voor niets een challenge toch?
Challenge is dan ook dat je het binnen de tijd uitvoert. Deadline is deadline lijkt mij.
Maar ik doe niet mee dus heb waarschijnlijk ook weinig inspraak :thumb:
 
Mij blijft het gelijk, roep maar...
 
Gezien je lengte zou je nog flink wat massa (en dus kracht) erbij kunnen pakken. Geen zin in een goede bulk?

was het maar zo'n feest, ik ben van nature ecto to the max, ik ben al ruim 20kg aangekomen (69kg 15% was ongeveer mijn beginpunt).
een paar KG moet wel lukken als ik daar voor train, maar ik denk niet dat ik nog echt grote stappen kan maken WBT massa.

zolang ik gewoon goed train zal ik langzaam nog wel wat massa aanzetten en dat is opzich prima.
ik zit trouwens al aan de 93kg dus als ik ga bulken moet ik ook weer net zoveel cutten.
 
Het het niet voor niets een challenge toch?
Challenge is dan ook dat je het binnen de tijd uitvoert. Deadline is deadline lijkt mij.
Maar ik doe niet mee dus heb waarschijnlijk ook weinig inspraak :thumb:

Waarom doe je niet mee?

Je hebt wel gelijk maar het blijft ook vriendschappelijk toch, we moeten het allemaal niet te serieus nemen.

De deadline 1 dagje verzetten zodat een aantal mensen nog een extra poging kunnen doen vind ik prima.
 
Vind het ook wel prima, maar om wat voor meet gaat het precies? Doen er veel mee? als het om 1 persoon gaat vind ik wel een beetje ver gaan. Heb mijn eigen poging vlak achter mijn eigen meet moeten doen rekening houdend met de deadline.
 
Laatst bewerkt:
Vind het ook wel prima, maar om wat voor meet gaat het precies? Doen er veel mee? als het om 1 persoon gaat vind ik wel een beetje ver gaan. Heb mijn eigen poging vlak achter mijn eigen meet moeten doen rekening houdend met de deadline.
Nu
Dbb meet.
 
Vind het ook wel prima, maar om wat voor meet gaat het precies? Doen er veel mee? als het om 1 persoon gaat vind ik wel een beetje ver gaan. Heb mijn eigen poging vlak achter mijn eigen meet moeten doen rekening houdend met de deadline.
Nu
Het is een forum meeting. Geen wedstrijd meet oid;)
 

Het is een forum meeting. Geen wedstrijd meet oid;)

Ok heb topic hierover gemist, is de dbb meet weer bij Fox Gym, dan kom ik mss wel ff kijken? Meestal staat de meet ook in de banners bovenaan de pagina vermeld maar dit keer niet.
Dan ben ik wel akkoord, dacht dat het om een normale PL meet ging, is wel leuk om met ze allen die challenge te doen toch?
 
Vind het ook wel prima, maar om wat voor meet gaat het precies? Doen er veel mee? als het om 1 persoon gaat vind ik wel een beetje ver gaan. Heb mijn eigen poging vlak achter mijn eigen meet moeten doen rekening houdend met de deadline.
Volgens mij wou Kakelkipje proberen Natty87 en ik
 
Lekker boeiend 1 dag later.
 
Ik heb er geen probleem mee hoor!!
 
Hier is mijn inzending dan... 3 reps met 125kg met bodyweight vanochtend 83.1 kg. de hoek van filmen is niet heel goed maar het is het enige rek met safety bars en als ik hem anders had neergezet waren er nog meer mensen langsgelopen waardoor je de helft niet had gezien.
IMG_9082.JPG


Edit: ik weet dat het lang duurde voordat ik eindelijk begon, ik had nog nooit zo zwaar gesquat dus ik moest ff aan het gewicht wennen en mezelf moed inpraten:emo:
 
Laatst bewerkt:
Hi
Ok heb topic hierover gemist, is de dbb meet weer bij Fox Gym, dan kom ik mss wel ff kijken? Meestal staat de meet ook in de banners bovenaan de pagina vermeld maar dit keer niet.
Dan ben ik wel akkoord, dacht dat het om een normale PL meet ging, is wel leuk om met ze allen die challenge te doen toch?
Dit keer in t noorden/oosten in Meppel bij pure power gym .
 
Hier is mijn inzending dan... 3 reps met 125kg met bodyweight vanochtend 83.1 kg. de hoek van filmen is niet heel goed maar het is het enige rek met safety bars en als ik hem anders had neergezet waren er nog meer mensen langsgelopen waardoor je de helft niet had gezien.
Bekijk bijlage 456279

Edit: ik weet dat het lang duurde voordat ik eindelijk begon, ik had nog nooit zo zwaar gesquat dus ik moest ff aan het gewicht wennen en mezelf moed inpraten:emo:
Het zag er uit alsof er nog wel meer in zat. Geen mega grinder ofzo.
 
Het zag er uit alsof er nog wel meer in zat. Geen mega grinder ofzo.
Ja dat idee had ik zelf ook, alleen kreeg ik last van mijn onderrug en aangezien ik er in ging met "ik hoop 1 rep te kunnen halen" denk ik ik houd het voor gezien.
Als ik nou gewoon eerder de ballen had gehad om deze challenge te doen had ik misschien nog een keer tijd voor 5 reps, denk dat dat wel mogelijk moet zijn
 
Waarom kijk je na elke rep naar links?
 
om te kijken of mn telefoon nog rechtop stond, er waren gasten een beetje aan het rondhangen rond mn telefoon en soms liepen ze bijna tegen mn shaker aan
 
Zoals eerder gezegd voor mij ook geen probleem :)
 
Back
Naar boven