MuscleMeat

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even tussendoor en mag ook wel gezegd worden. De technische kwaliteit van de squats is tot nu toe hoog wat ik hier voorbij zie komen.
Ga zo door DBB!!

Wacht maar tot je mijn inzending ziet dan piep jij wel anders!
 
En daar istie dan. Net niet mijn doel gehaald, maar wel meer dan 1 rep :)
Had in de warmup al 1x 100 gedaan en dacht nog bij mezelf easy. Toch eerst ff 1 test rep met de 112,5 en toen dacht ik wel fuck dit is een stuk zwaarder :P

DBB Challenge 4 - Squat - Training 4 - 100KG


Ook nog mijn gewicht en de schijven erbij.


Bekijk bijlage 456356

Ik had het geluid hard aan, mijn vriendin vroeg wat ik aan het kijken was.
ik zei "Webby"
ze zei "ok"
 
Ik wou nog een warning plaatsen voor die 9e rep :)
 
Hier dan mijn 2e poging. Met nog spierpijn van de vorige poging toch maar weer gedaan omdat ik vond dat ik vorige keer niet alles gegeven had en ook deels omdat ik mezelf daar maar zo zielig onderaan vond staan:emo: Ik ging er in met de gedachte van minimaal 6 reps dus daarom duurt die laatste iets langer

Nog een throwback naar deze van een maand geleden trouwens :roflol::roflol:
Mijn calculated 1RM squat ligt rond de 120... OUT!!

 
Nog 2 uurtjes dan horen we nieuwe challenge.

Is het al.besloten Sanca Saxon ?
 
Ik heb trouwens geen foto van mijn gewicht er bij gezet deze keer maar dacht dat dat niet nodig zou zijn aangezien de vorige poging 4 dagen geleden was. Klopt dit of moet ik morgenochtend nog ff een foto nemen?
 
Ik heb trouwens geen foto van mijn gewicht er bij gezet deze keer maar dacht dat dat niet nodig zou zijn aangezien de vorige poging 4 dagen geleden was. Klopt dit of moet ik morgenochtend nog ff een foto nemen?
Je zult vast geen 10kg bij zijn gekomen sinds dinsdag :P
 
Morgen heel de dag kuisen inclusief mijn garage gym. Oprit is klaar maar alle materiaal stond in mijn gym. Telkens met alle vuile kleren en shoenen met stabilise enzo door men garage... na de opkuis nog een poging. Loopt morgen tot 20u right?
 
Morgen heel de dag kuisen inclusief mijn garage gym. Oprit is klaar maar alle materiaal stond in mijn gym. Telkens met alle vuile kleren en shoenen met stabilise enzo door men garage... na de opkuis nog een poging. Loopt morgen tot 20u right?
Normaal tot 19u00 maar 20u00 is voor mij ook goed, ik zit niet in spanning de volgende af te wachten :trollface:
 
Hoe gaat het op de meet?
 
@57,5kg met 90kg gepakt

 

Bijlagen

  • VID-20190601-WA0005.mp4
    17,1 MB · Weergaven: 1.016
@57,5kg met 90kg gepakt

Even een oproep aan de mensen die op de meet waren, waren deze op diepte? Is moeilijk te zien, imo.
 
Richting het einde lijken ze wel echt hoog.
 
Back
Naar boven