AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°6: Deadhang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij de volgende hang challenge ga ik aan een bar hangen met een kleinere diameter, want dit moet beter kunnen :(

Dat werkt wel met bijv. shrugs omdat het gewicht dan loei zwaar is.

Ik denk met dit niet, ik had de Ol. Womans bar met 25 diameter er op liggen maar dan komt er extra veel druk op de handen die enorm gaan verzuren. Denk dat dit in combi met de pijn geen voordeel heeft tegenover de dikkere bar. Wel als het gewicht zo zwaar is dat je het maar 20-30 tellen kan vastpakken. Ergens niet logisch, maar zo voelde het voor mij.
 
Fucking hell mooie tijden hoor people!
 
Kuiten?

Screenshot_20190801_200557.jpg
 
Alle effort in mijn log geplaatst. Laatste PR vandaag voor 19:00 was 36 secondes met links, in ieder geval Kieft verslagen, maar basmca overtreft alles:

 
Mijn vriendin vraagt of ik er al aan kom maar ik kan nu toch niet weg. De heren zijn vast nog in discussie.
 
Er is onenigheid wat betekend dat er gewacht moet worden op de mening van een derde mod. Deze is er dinsdag 6 augustus weer!









:D
 
Er is onenigheid wat betekend dat er gewacht moet worden op de mening van een derde mod. Deze is er dinsdag 6 augustus weer!









:D

Zo lang kunnen wij niet wachten 3XL, een poll zal de doorslag moeten geven vrees ik.
 
Kieft staat er nu 2x in:rolleyes::rolleyes:
 
Back
Naar boven