XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°6: Deadhang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hmmm, misschien ook nog een poging wagen deze maand.
Eerst even zonder gewicht proberen vanavond, daarna zie ik wel :)
 
Hmmm, misschien ook nog een poging wagen deze maand.
Eerst even zonder gewicht proberen vanavond, daarna zie ik wel :)
Dat viel al tegen:D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik ben nog aan het uitdokteren hoe ik het gewicht vast moet maken.
Gym heeft geen zo'n handig ding om rond je middel te hangen :(
 
Touw, ketting, riem, voeten, rugzak?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik ben nog aan het uitdokteren hoe ik het gewicht vast moet maken.
Gym heeft geen zo'n handig ding om rond je middel te hangen :(
check mijn filmpje, gewoon een rugzak gebruikt, ging prima. Vermoed dat er bij jou geen 22kg in hoeft
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
check mijn filmpje, gewoon een rugzak gebruikt, ging prima. Vermoed dat er bij jou geen 22kg in hoeft

Nee, met 12,5 kom ik er ook wel :p
Ga het zo eens proberen dan denk ik!
 
Hah! Toch zo een middelding gevonden in de gym. Ik upload het filmpje als ik thuis ben :)
 
Waar blijven de andere inzendingen???
 
Ik heb vanmiddag een poging gedaan en kwam tot 1 minuut en 20 seconden. Woensdag probeer ik het nog een keer in een laatste poging en anders zal ik dit filmpje posten.
 
Dead hang challenge
1x66 sec BW + 17.5 kg (incl chains en riem)

Had natuurlijk de tijd niet tijdens de set bijgehouden, anders was ik nog 3 sec doorgegaan om Bubs voorbij te komen :emo:

Dead hang challenge (bonus)
1x27 sec BW

Was in het begin nogal aan het draaien wat het kut maakte
 
Hoop dat puntentelling wel aangepast wordt volgende competitie, is natuurlijk wel ruk om voor ongeveer 5 punten te strijden omdat iedereen op vakantie is of het te warm vind.
 
Het is ook irritant vind ik dat sommige mensen de laatste dag pas meedoen. Dan heb je geen tijd meer om records te verbreken. Ik had eigenlijk wel afgelopen weekend hier wat beweging verwacht, maar die bleef uit. En dit is toch wel de makkelijkste challenge tot nu toe. Niets 1,5xBW squats tot failure, nee gewoon hangen. Zit geen enkele training in de weg.
 
Back
Naar boven