AndroidHealthClinic

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°7: calf raise

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat ze hier op af gingen komen als vliegen op stroop, makkelijkste challenge ooit en dan geen animo.
Volgende maand dan maar 2x bw deadlift voor reps?
Jezelf opnemen en online gooien is voor sommigen een reden niet mee te doen denk ik.
 
Je bedoeld hiermee dat mensen bang zijn dat anderen zien dat ze in het echt niet 100kg/5% vet zijn?????
 
Hoe druk is het doorgaans bij de calf raise afdeling in de gym? Net zo druk als hier.
 
Ga deze toch even skippen, volgende ben ik weer van de partij
 
Ga deze toch even skippen, volgende ben ik weer van de partij
Waarom?

Ik had beter verplicht om iedereen elke challenge mee te moeten doen, weer een leerpuntje.
 
Ik ga deze ook niet meedoen nee. Kuiten zijn na de scheur nog steeds veel te gevoelig voor dit soort AMRAP geintjes.
 
Ik ga deze ook niet meedoen nee. Kuiten zijn na de scheur nog steeds veel te gevoelig voor dit soort AMRAP geintjes.
Doe dan 1 of een paar reps voor de punten en sportiviteit?
 
Doe dan 1 of een paar reps voor de punten en sportiviteit?
Reps gaan later in het filmpje wat beter. Ook geen zin om te tellen, schrijf er maar 10 reps :P

(Sanca Saxon Krijg ik bonuspunten om hoe m'n enkels doodgaan vanaf 0:20?)
 
Laatst bewerkt:
Reps gaan later in het filmpje wat beter. Ook geen zin om te tellen, schrijf er maar 10 reps :P

(Sanca Saxon Krijg ik bonuspunten om hoe m'n enkels doodgaan vanaf 0:20?)

Om Arnie te quoten "no pain no gain!!!!"





:D
 
Waarom?

Ik had beter verplicht om iedereen elke challenge mee te moeten doen, weer een leerpuntje.

Deze week m'n laatste sessie bij de fysio gehad ivm overbelaste kuiten tgv inbalans in de heupregio.
Laat daardoor de kuiten liever niet in 1x nu heel veel werk verrichten aangezien ik ze nooit isoleer.
 
Ik zie deze nu pas. Ik heb geen trap helaas. ;)

Ik kan best aardig kuiten trainen, maar prefereer langzaam en gecontroleerd. Met zo'n challenge krijg je dat mensen snel en ongecontroleerd gaan stuiteren. Dat is precies wat ik veel mensen bij F4F zie doen zonder enig resultaat.
 
Back
Naar boven