MuscleMeat

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°7: calf raise

Bezoekers in dit topic

Het resultaat bij deze challenge zit in het max. aantal reps, niet of het effectief is voor massa en/of kracht.
 
Het resultaat bij deze challenge zit in het max. aantal reps, niet of het effectief is voor massa en/of kracht.
Maar zo valt te verwachten dat de uitvoering kut wordt, want zelfs m'n moeder kan 90 sec. doorgaan.
 
Ik kwam er na één minuut met twee benen achter dat het de bedoeling was met één been te doen. Ik vond het al zo easy. :roflol:
Geen idee of de uitvoering goed genoeg is, ik ga later nog wel een poging wagen. Start @ 0:14. Ik weet dat de timecap 90 sec. is, maar ging nog even door.
Diep zakken met linkervoet was kut, want eksteroog op de bal van m'n voet.
 
Sanca Saxon : is mijn filmpje goedgekeurd? Ik wil morgen nog een tweede poging doen, maar eerst weten of m'n reps correct zijn (en hoeveel).
 
Sanca Saxon : is mijn filmpje goedgekeurd? Ik wil morgen nog een tweede poging doen, maar eerst weten of m'n reps correct zijn (en hoeveel).
21, enkel de rechtse kan ik goedkeuren.
 
Zoals je zelf ook al aangeeft is het gros van de linkerkant niet echt diep genoeg te noemen. Misschien dat je met een schoen dieper Kom? Je bint trouwens bij 0:14 dus alles na 1:44 telt niet mee, misschien je eigen richten op de kant die wel goed gaat?
 
Zoals je zelf ook al aangeeft is het gros van de linkerkant niet echt diep genoeg te noemen. Misschien dat je met een schoen dieper Kom? Je bint trouwens bij 0:14 dus alles na 1:44 telt niet mee, misschien je eigen richten op de kant die wel goed gaat?
 
Zoals je zelf ook al aangeeft is het gros van de linkerkant niet echt diep genoeg te noemen. Misschien dat je met een schoen dieper Kom? Je bint trouwens bij 0:14 dus alles na 1:44 telt niet mee, misschien je eigen richten op de kant die wel goed gaat?
Is je toetsenbord kapot? :P
Ik had bewust mijn schoenen uitgedaan, want met die stugge PL-schoenen is het wat lastiger te beoordelen en zo voelde ik ze een stuk zwaarder. Ik zal het nog eens opnieuw doen. Ik heb een likdoorn op de bal van m'n linkervoet, dus dieper zakken ging niet. Morgen een poging met schoenen. Ik gaf zelf ook al aan dat ik langer doorging, ik had toch kuiten op mijn schema staan en na 90 sec. zit ik nog niet echt aan m'n limiet.
 
21, enkel de rechtse kan ik goedkeuren.
Zoals je zelf ook al aangeeft is het gros van de linkerkant niet echt diep genoeg te noemen. Misschien dat je met een schoen dieper Kom? Je bint trouwens bij 0:14 dus alles na 1:44 telt niet mee, misschien je eigen richten op de kant die wel goed gaat?
Als links niet telt, begint het tellen dus op pas op 0:37 en niet op 0:14. In geval loopt de tijd dus tussen 0:37 en 2:07, correct?
 
Als je niet met links was begonnen zou idd die met rechts de eerst rep mijn maar je ben met links begonnen dus we tellen vanaf 0:14
 
Als links niet telt, begint het tellen dus op pas op 0:37 en niet op 0:14. In geval loopt de tijd dus tussen 0:37 en 2:07, correct?
Dat zou niet echt eerlijk zijn :)
 
Als je niet met links was begonnen zou idd die met rechts de eerst rep mijn maar je ben met links begonnen dus we tellen vanaf 0:14
Dat slaat nergens op.. Het gaat natuurlijk om een 90 seconde timecap. Dat ik nu mijzelf 23 seconde nutteloos heb voor vermoeid, is pech hebben. Maar jij bent de jury, dus ik leg mij er bij neer,

Als ik het filmpje dus nu cut en vanaf 0:37 laat beginnen is het wel oké?
 
Je beginr met links met het gedacht dat ze tellen. Als ik tussenin 10 reps doe die niet tellen wil dat niet zeggen dat die seconden verdwijnen en er aan het eind worden bijgeplakt :)
 
Dat slaat nergens op.. Het gaat natuurlijk om een 90 seconde timecap. Dat ik nu mijzelf 23 seconde nutteloos heb voor vermoeid, is pech hebben. Maar jij bent de jury, dus ik leg mij er bij neer,

Als ik het filmpje dus nu cut en vanaf 0:37 laat beginnen is het wel oké?
Je bent wel nogal snel om vals te spelen lijkt me.... gewoon een nieuwe poging en op de eerlijke manier misschien?
 
Back
Naar boven