XXL Nutrition

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°7: calf raise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je bent wel nogal snel om vals te spelen lijkt me.... gewoon een nieuwe poging en op de eerlijke manier misschien?
Dat doe ik sowieso, maar ik snap echt geen reet van je post hierboven over 'oneerlijk' (het is immers enkel in mijn nadeel) en nu je over valsspelen begint cringe ik 'm echt helemaal. :roflol:
Wat is er oneerlijk aan? Het gaat om een timecap van 90 seconden toch. Ben ik nou zo fucking achterlijk????

Jij doet ze overigens wel erg netjes. :thumbs:
 
Dat doe ik sowieso, maar ik snap echt geen reet van je post hierboven over 'oneerlijk' (het is immers enkel in mijn nadeel) en nu je over valsspelen begint cringe ik 'm echt helemaal. :roflol:
Wat is er oneerlijk aan? Het gaat om een timecap van 90 seconden toch. Ben ik nou zo fucking achterlijk????

Jij doet ze overigens wel erg netjes. :thumbs:

Thanks :) ja dit is het net. Timecap 90sec. Beginnende vanaf de eerste down of upward motion (hoe je ook start). Als je eerste 10 reps ongeldig zijn verschuifd de tijd niet tot je een eerste geldige rep doet. Ik hoop dat je het op deze manier snapt :)
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Als links niet telt, begint het tellen dus op pas op 0:37 en niet op 0:14. In geval loopt de tijd dus tussen 0:37 en 2:07, correct?
Wat mij betreft no problem...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Het gaat me er niet eens om of ze tellen, ik doe er morgen toch meer (als ik beter ben), maar meer om het principe en het 'beschuldigd worden van' hetgeen mij dwarszit. Prima als het er 21 zijn.
 
Thanks :) ja dit is het net. Timecap 90sec. Beginnende vanaf de eerste down of upward motion (hoe je ook start). Als je eerste 10 reps ongeldig zijn verschuifd de tijd niet tot je een eerste geldige rep doet. Ik hoop dat je het op deze manier snapt :)
Nee, ik ben niet zo slim.
 
Wel ja sorry voor de beschuldiging maar als je direct spreekt over een eerdee gepost filmpje te editen in je voordeel dan nja... maar ik zal er verder over stoppen en het aan de mods en jury over laten gezien ik toch nergens over beslis ofzo :)
Verder veel succes nog met de volgende pogingen iedereen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Morgen zal het tempo wat opschroeven, ben ik niet gewend. Ik doe ze altijd bewust langzaam (meestal met kort vasthouden) en geconcentreerd, is m.i. effectiever. Ik ben overigens toch geen concurrentie voor jullie, kom lang niet aan zoveel reps en heb maar 1 challenge meegedaan.
 
Morgen zal het tempo wat opschroeven, ben ik niet gewend. Ik doe ze altijd bewust langzaam (meestal met kort vasthouden) en geconcentreerd, is m.i. effectiever. Ik ben overigens toch geen concurrentie voor jullie, kom lang niet aan zoveel reps en heb maar 1 challenge meegedaan.

Heb je die ene keer twee keer gewonnen?
 
Zo, net een poging gedaan, hoop dat ik morgen nog kan lopen haha. Ik heb zelf 65 reps in 90 seconden geteld, maar denk niet dat ze allemaal goed genoeg zijn, misschien maar de helft ofzo :p. Dat laat ik even aan de jury over :). Fimpje:


Ben langer doorgegaan omdat ik geen idee had hoe lang ik al bezig was :D
 
Ging niet echt lekker, voet gleed weg / weinig grip en kon niet goed hoog komen, wat normaal met weerstand wel prima lukt. Ik hoor wel hoeveel er goedgekeurd worden; ik zal niet in discussie gaan met de jury :):
 
Morgen doe ik nog een laatste poging om kakelkipje voorbij te steken :p
 
Ik ben t' verder wel met Bert eens.
Als het eerste deel niet telt kun je beginnen met tellen vanaf het moment dat het wél telt.
Hij zou toch ook gewoon het filmpje kunnen cutten en beginnen bij waar hij de reps wel goed uitvoert?
 
Ik ben t' verder wel met Bert eens.
Als het eerste deel niet telt kun je beginnen met tellen vanaf het moment dat het wél telt.
Hij zou toch ook gewoon het filmpje kunnen cutten en beginnen bij waar hij de reps wel goed uitvoert?
Heeft hij die optie op zijn nieuwe telli?
 
Back
Naar boven