MuscleMeat

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°7: calf raise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga helaas geen poging meer doen, vannacht zo ziek als een hond geworden :(. Succes allen die vandaag nog losgaan!
 
Ik ga helaas geen poging meer doen, vannacht zo ziek als een hond geworden :(. Succes allen die vandaag nog losgaan!
AAwtch feelsbad :( Hopelijk ben je er snel bovenop
 
Dankjewel, zo veel mogelijk in bed en RockOfAges is van de ziekenverzorging haha. Kan gelukkig wel weer wat slokjes thee binnenhouden.
 
Deze ochtend snel voor de bonus challenge gedaan en kort erna nog een poging voor de gewone. Dzcht dat ik voor 19u ging kunnen trainen maar toch niet. Ff van op de gsm dan.

Bonus:

Gewone poging 2
 
Mooi gedaan man! Hele mooie uitvoering ook
 
Nice jullie beiden! :D
 
Ben net wakker en mijn linker kuit voelt alsof hij constant verkrampt is. Als ik recht sta kan ik niet plat op mijn voet staan omdat het voelt alsod mijn kuit er gaat uitscheuren. Wtf is dit opeens.... wauw. Ik was hiervoor niet eens echt superstijf
 
Ik snap het niet zo goed want ik voelde amper iets en nu opeens whaaaaaaaauuuuuuiw fuck my life.
Ik kan ondertussen an mijn voet plat zetten en wandelen als een oude kreupele. Dusja voorzichtig proberen bewegen denk ik. Geen idee of ik ga kunnen squatten straks. We zien wel.
 
Klink idd als DOMS. Je moet blij zijn dat je het maar aan 1 kant heb. Ik heb een keer na 75rep dropsetstijl 4dgn bijna niet kunnen lopen :D

Sinds we weer in een volume boven intensiteit tijdperk beland zijn hoor je er niet zo veel meer over maar een paar jaar terug zag je het hier (en op andere fora) regelmatig langskomen :)
 
Waarom?

Ik had beter verplicht om iedereen elke challenge mee te moeten doen, weer een leerpuntje.

Dit is eerlijk gezegd ook de hoofdreden waarom ik de challenge niet (meer) zo serieus neem. Wat mij betreft voor de volgende keer: alleen van tevoren inschrijven voor de gehele looptijd (1 jaar?) en een maximaal aantal punten te verdelen per challenge (niet afhankelijk van hwt aantal deelnemers). Dan ben je ook af van verplichte deelname aan elke challenge, want dan krijg je gewoon 0 punten.
Wel een leuk initiatief overigens, en er komen leuke oefeningen voorbij. Hopelijk volgend jaar weer (met een nét andere opzet).

Dat gezegd hebbende, ik was van plan om ergens in de maand augustus één rep uit te voeren voor een punt, maar dat ben ik serieus vergeten.
 
Back
Naar boven