- Waardering
- 46.065
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Vrouwen DB's zeker?
Netjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Vrouwen DB's zeker?
Ja zag t. Sorry. Morgen es 30 stuks eruit persen.
Ik vond ze prima
Hier dan mijn tweede poging. Toen ik hem terugkeek had ik door dat ik nog steeds niet echt pauze onderin nam maar ik haalde er wel eerst de snelheid uit. Ik hoop dat de uitvoering zo goed is.
Ik moet trouwens vaker in een tanktop trainen, zo heb ik beter door dat ik nog een dikkertje ben
uploaden op youtube en link plaatsen?
komt doordat ik van dicht bij film. eerste poging was van verder weg en daardoor lijkt die lager.Ik kom op 23. Het lijkt wel of je je bank hoger dan de voorgeschreven 45gr heb staan (richting 60)? Maar ook hier het voordeel van de twijfel => 23
Op delen klikken en dan kopiëren naar klembord kiezen.Staat op youtube. Challenge dbb. Maar hoe ik nu die link hier krijg.
of gewoon copy-paste vanuit de zoekbalkOp delen klikken en dan kopiëren naar klembord kiezen.
Is ietsje groter. 232 mbHoeveel MB is het? Max is nu 10MB op het forum, ik zou dit kunnen vergroten maar je kan het ook online converteren naar kleiner bestand.
Gewoon op delen klikkenStaat op youtube. Challenge dbb. Maar hoe ik nu die link hier krijg.
Ik 35. Was dat buiten de tijd?