Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°9: Incline prone dumbbell front raise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ook bij natellen dus aangepast naar 35.
 
35, zieke shit Guido32 . Wellicht nog eens een poging wagen, maar ben blij als ik tot 25 kom denk ik.
 
35, zieke shit Guido32 . Wellicht nog eens een poging wagen, maar ben blij als ik tot 25 kom denk ik.
1e poging begin van de week kwam ik ook maar tot 27 dus je gaat er beslist snel mee vooruit. Succes.
 
Poging 2, nog geen 35 maar volgens mij wel 20. Had nog een halve minuut over zag ik.
 
Ik heb een probleem ik heb geen 8kg dumbells. En zie ook niet hoe ik er kan maken :p heb maar 7.5.....
 
Ik heb een probleem ik heb geen 8kg dumbells. En zie ook niet hoe ik er kan maken :p heb maar 7.5.....
Wat voor sluitingen heb je? Ik heb van die metalen die voor het nodige gewicht nog zorgen. Kwam namelijk zelf ook tot 7.5 qua gewicht, en hiermee tot 8.
 
Wat voor sluitingen heb je? Ik heb van die metalen die voor het nodige gewicht nog zorgen. Kwam namelijk zelf ook tot 7.5 qua gewicht, en hiermee tot 8.
Ohja juist heb nog wel wat zwaardere sluitingen liggen. Zal eens checken met de weegschaal. Thanks, niet aan gedacht
 
Ik heb een probleem ik heb geen 8kg dumbells. En zie ook niet hoe ik er kan maken :p heb maar 7.5.....
20191001_214512.jpg
 
Hierbij mijn eerste poging, direct all out maar dacht ik. Dodelijker dan ik dacht. Bij 13 reps dacht ik al wtf is dit man. Ligt ook echt niet comfortabel :p
 
Hierbij mijn eerste poging, direct all out maar dacht ik. Dodelijker dan ik dacht. Bij 13 reps dacht ik al wtf is dit man. Ligt ook echt niet comfortabel :p
Lekker! Klinken die DB's nou tegen elkaar of is er op de achtergrond iemand ruzie aan het maken met bierflesjes?
 
Lekker! Klinken die DB's nou tegen elkaar of is er op de achtergrond iemand ruzie aan het maken met bierflesjes?
Thanks. Echt die klote dumbell stangen zijn veel te lang om dit deftig te kunnen doen. Maar mijn vaste dumbells zijn in 2.5kg stappen :( :(
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lekker hoor!
 
Aanmelden hoeft niet meer?
Nee, we gaan hier mee met de nieuwe donorwet. Iedereen is aangemeld zolang je je niet afmeldt. Niet meedoen zonder afmelding is een kaart.
 
Gefeliciteerd ouwe :cheer:

 
Back
Naar boven