XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°2: Zercher squat

Bezoekers in dit topic

Mijn 1RM inzending van 90 kg:

Mijn gefaalde poging met 100 kg:
Bar donderde uit m'n rechter arm. Ga nog wel voor een herkansing een keer deze maand gok ik.
Volgens mij kan ik die 100 net op het randje goedkeuren.

Wat zegt de volksjury?
 
Mijn 1RM inzending van 90 kg:

Mijn gefaalde poging met 100 kg:
Bar donderde uit m'n rechter arm. Ga nog wel voor een herkansing een keer deze maand gok ik.

Fuckkkk pijn aan m'n arm als ik er naar kijk
 
Volgens mij kan ik die 100 net op het randje goedkeuren.

Wat zegt de volksjury?

Als ik hem langzaam afspeel zie ik wel dat m'n benen gestrekt zijn op het moment datie echt van m'n arm afdondert
Ben benieuwd wat het volk voor mening heeft

Fuckkkk pijn aan m'n arm als ik er naar kijk

Was wel even naar ja :p
 
Ik zeg goedkeuren en ik was er bij.

Hier mijn schitterende perfect form 170kg


170 kg
giphy.gif

giphy.gif
 
Ik keur hem goed!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb mijn poging net ook even aangescherpt naar 32 reps, volgende keer moeten die 35 reps eraan.
Sterk Bas die 170! Wel blij dat je dat filmpje nu al post zodat ik me geen illusies hoef te maken om met een 1rm poging punten te pakken.

 
Ik heb mijn poging net ook even aangescherpt naar 32 reps, volgende keer moeten die 35 reps eraan.
Sterk Bas die 170! Wel blij dat je dat filmpje nu al post zodat ik me geen illusies hoef te maken om met een 1rm poging punten te pakken.


Lekker man!
 
Hahahaha, Als er toen een keutel voor de opening had gezeten had je een probleem gehad als ik zo naar je gezicht kijk :roflol:


Wel een damn knappe prestatie hoor :bow2:
No doubt :roflol:

Altijd eerst naar de wc als he gaat deadliften of squatten.
I learned the hard way.

Haha de tyfus gek

Je zou goed zijn in strongman zie ik al
I hope so, ik wil heel graag wat strongman dingen gaan trainen in de toekomst, stones lijken me vooral erg leuk.


Rip 170kg
Ik heb mijn poging net ook even aangescherpt naar 32 reps, volgende keer moeten die 35 reps eraan.
Sterk Bas die 170! Wel blij dat je dat filmpje nu al post zodat ik me geen illusies hoef te maken om met een 1rm poging punten te pakken.


Nicee.

Ik acht de kans dat die 170 blijft staan sws behoorlijk klein.
 
Jezelf niet zo in hokjes plaatsen. Poppetjes
 
I hope so, ik wil heel graag wat strongman dingen gaan trainen in de toekomst, stones lijken me vooral erg leuk.


.
Bokito dbb strongman meet bij jullie locatie? ;)
 
Back
Naar boven