MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°2: Zercher squat

Bezoekers in dit topic

Ik moet wachten tot mijn belt binnen is. Een hernia en ik kan als onverzekerde ondernemer mijn faillissement tekenen.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het wachten niet erg vind met deze challenge...lekker wachten. Hopelijk komt hij pas 27 maart binnen dan hoef ik slechts één keertje.
Kan ik de belt dan weer "ongebruikt" terug sturen denken jullie, zal fitness seller erin trappen?
 
Ik moet wachten tot mijn belt binnen is. Een hernia en ik kan als onverzekerde ondernemer mijn faillissement tekenen.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het wachten niet erg vind met deze challenge...lekker wachten. Hopelijk komt hij pas 27 maart binnen dan hoef ik slechts één keertje.
Kan ik de belt dan weer "ongebruikt" terug sturen denken jullie, zal fitness seller erin trappen?
kan dat?
Fitness Seller :eyes:
 
Ik moet wachten tot mijn belt binnen is. Een hernia en ik kan als onverzekerde ondernemer mijn faillissement tekenen.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het wachten niet erg vind met deze challenge...lekker wachten. Hopelijk komt hij pas 27 maart binnen dan hoef ik slechts één keertje.
Kan ik de belt dan weer "ongebruikt" terug sturen denken jullie, zal fitness seller erin trappen?

"Koop" je dan die belt speciaal voor deze challenge ???
 
"Koop" je dan die belt speciaal voor deze challenge ???

Hoewel ik de challenge hoog in het vaandel heb staan, nee. Maar hij zal sporadisch gebruikt gaan worden, soms voor dips. Daar is de laatste juist door kapot gegaan, stom de ketting aan de gesp vast gemaakt. Die dip belts vind ik niet handig.
 
Ik zeg goedkeuren en ik was er bij.

Hier mijn schitterende perfect form 170kg

Hond! Dit geweld heb ik helemaal gemist. Heb wel de klap gehoord denk ik :D
 
Mijn 1RM inzending van 90 kg:

Mijn gefaalde poging met 100 kg:
Bar donderde uit m'n rechter arm. Ga nog wel voor een herkansing een keer deze maand gok ik.
Nice try! :thumb:
Ook helemaal langs me heen gegaan, en in het 90 kg filmpje zie ik mezelf nog :)
 
Viel vies tegen vandaag. Dacht dat ik wel even ging knallen. Maar weer moe, verkeerde schoenen aan, bar verkeerd afgesteld.
Kost me wat te veel energie i.v.m. m'n andere workouts. Denk dat ik zaterdag ff een extra keertje naar de gym ga voor de challenge en dan even al m'n energie er in pompen.

1. 23 reps


2.Na 2 min rest nog een setje met 18 reps.

Zaterdag ga ik minimaal voor de 30 of doodvallen.
 
Succes de challenge is echt pittig. Ik ga nog eens voor de 25 maar dat word wel een lastige.
 
Viel vies tegen vandaag. Dacht dat ik wel even ging knallen. Maar weer moe, verkeerde schoenen aan, bar verkeerd afgesteld.
Kost me wat te veel energie i.v.m. m'n andere workouts. Denk dat ik zaterdag ff een extra keertje naar de gym ga voor de challenge en dan even al m'n energie er in pompen.

1. 23 reps


2.Na 2 min rest nog een setje met 18 reps.

Zaterdag ga ik minimaal voor de 30 of doodvallen.
Aan de intensiteit te zien klopt het niet zichtbare gewicht... probeer er in de toekomst een beetje op te letten ;)
 
Aan de intensiteit te zien klopt het niet zichtbare gewicht... probeer er in de toekomst een beetje op te letten ;)

Aye. Was lichter dan vorige keer, toen was ik nog ~78 kilo en deed ik 'm met 60 kilo.
Nu ben ik 76 kilo dus deed ik hem met 57,5 kilo. Je ziet volgens mij op wat puntjes een paar plates zitten.
Zal zaterdag wat beter filmen, probleem is dat ik m'n telefoon aan de andere kant moet zetten, dan heb ik totaal geen zicht meer op m'n telefoon, ik vertrouw de gasten in mijn gym niet zo :')

sNn2bPe.jpg


Daar dus. Maar zal 't zaterdag even doen ;)
 
Aye. Was lichter dan vorige keer, toen was ik nog ~78 kilo en deed ik 'm met 60 kilo.
Nu ben ik 76 kilo dus deed ik hem met 57,5 kilo. Je ziet volgens mij op wat puntjes een paar plates zitten.
Zal zaterdag wat beter filmen, probleem is dat ik m'n telefoon aan de andere kant moet zetten, dan heb ik totaal geen zicht meer op m'n telefoon, ik vertrouw de gasten in mijn gym niet zo :')
Je kunt ook na het setje, voor je de camera uitzet, even de gewichten filmen :)
 
Back
Naar boven