AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°2: Zercher squat

Bezoekers in dit topic

Aan de intensiteit te zien klopt het niet zichtbare gewicht... probeer er in de toekomst een beetje op te letten ;)
Ik wou al zeggen dat ie heel moeilijk keek voor het gebruik van een lege 30mm bar :D
 
Ik kijk eerst even de kunst af.. :hello:
Ik hoop maar niet dat je zo iemand bent die stiekem een filmpje bewaard tot op het laatste moment, dat zou erg onsportief zijn ;)
 
Sanca Saxon ging dr vanuit dat m'n 100 kg poging was goedgekeurd & qua tekst staat dit ook zo in de OP.
Maar het 90 kg filmpje staat erbij. Welke is nu geldig? :)
 
hier is ie dan, mijn eerste inzending voor deze challenge:D
hij staat al een tijdje op mijn ipod maar denk er nu pas weer aan om hem te uploaden...
ga hem denk ik nog wel een keer proberen, je zou denken dat meer dan 18 reps mogelijk zou moeten zijn:o
netjes, ziet er nog makkelijk uit:) Hoeveel kg op de bar?
 
netjes, ziet er nog makkelijk uit:) Hoeveel kg op de bar?
21,25 per kant dus 62,5kg in totaal. paar dagen voor deze challenge en paar dagen na deze challenge gewogen op 82,5
 
Mijn eerste inzending vandaag geprobeerd. Eerste poging, na squats en weinig food in men lichaam + direct na het werk. 20reps met +-30sec over, volgt zeker nog een poging hopelijk richting 30 dan
 
Netjes! Ik geloof zelfs 21. In je eigen schuur? Ziet er ook prima uit.
 
Netjes! Ik geloof zelfs 21. In je eigen schuur? Ziet er ook prima uit.
Thanks! In de schuur van mijn beste vriend. Meer dan dit hebben we niet nodig. Uitbreidingen zoals een prowler, yoke, sandbags en stones staan nog wel hoog op de wensenlijst.
 
Nu toch wel relaxed dat ik al zo lang aan het cutten ben, dat maakt de bw challenges makkelijker :D

65 x 30

Met nog wat ruimte voor een 2e poging met iets meer reps.

 
Laatst bewerkt:
tijdje geleden opgenomen, weet helemaal niet wat de exacte aantal reps zijn.
Heup doet enorm kut hierbij, dus ik ga het ook maar 1 keer proberen

gebruikte gewicht is 85 kg
 
Back
Naar boven