AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Dat is wel erg veel cheat:o

3XL 1 rep voor de effort?
Wist niet dat we er iets aan mochten hangen om vast te houden:P

maar goed imo prima 1 rep. Maar lijkt me niet dat het de bedoeling is.
 
Daarbij leunt de bar ook op een verhoging in plaats van de plates die de grond raken..

Man man man wat een arbitrage :mad:
 
Toen er nog geen echte prijzen waren was het super streng op gewicht elke keer opnieuw plaatsen, maar nu zie ik mensen die nog nooit hun gewicht hebben laten zien. Ik zie het toch op zijn minst wel fijn vinden als er bij elk filmpje staat wat je BW is en gebruikt gewicht, ook in het overzicht. Ik heb bij de eerste 2 challenges nog in 1 take mijn gewicht en de challenge gefilmd.
 
Toen er nog geen echte prijzen waren was het super streng op gewicht elke keer opnieuw plaatsen, maar nu zie ik mensen die nog nooit hun gewicht hebben laten zien. Ik zie het toch op zijn minst wel fijn vinden als er bij elk filmpje staat wat je BW is en gebruikt gewicht, ook in het overzicht. Ik heb bij de eerste 2 challenges nog in 1 take mijn gewicht en de challenge gefilmd.


Persoonlijk denk ik dat iedereen eerlijk genoeg is om zich aan de regels te houden maar als er meer zijn die dit fijn vinden is het indd een kleine moeite om eventjes een foto toe te voegen van BW en de plates.

In de challange van januari heb ik wel mijn bw gepost trouwens.

Ik probeer wel altijd zo te filmen dat er geen twijfel is over het gewicht, anders post ik een foto.

Ik zal morgen eventjes een bodyweight foto toevoegen want ik heb nu al een flink ontbijt en ong 1.25 liter melk op.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Voor sommigen ligt het wegen erg gevoelig hier :p
 
Voor sommigen ligt het wegen erg gevoelig hier :p

Ik vind het vooral gênant om (denk ik) laagst in BW te zitten en toch niet 1 rep te kunnen doen :roflol:
 
Persoonlijk denk ik dat iedereen eerlijk genoeg is om zich aan de regels te houden maar als er meer zijn die dit fijn vinden is het indd een kleine moeite om eventjes een foto toe te voegen van BW en de plates.

In de challange van januari heb ik wel mijn bw gepost trouwens.

Ik probeer wel altijd zo te filmen dat er geen twijfel is over het gewicht, anders post ik een foto.

Ik zal morgen eventjes een bodyweight foto toevoegen want ik heb nu al een flink ontbijt en ong 1.25 liter melk op.

Wegen is niet mijn grootste issue, ik denk dat de meesten wel fair spelen, maar vermelden van BW en/of gebruikt gewicht is wel handig als referentie vind ik. Kan je een beetje zien hoe je het doet tegenover gelijken of hoeveel zwaarder de sterkste het doet. En het is niet altijd goed te zien idd.

Dat het nu wat soepeler is en ook qua hulpmiddelen als straps, sleeves etc. zorgt wel voor meer deelname. Ik persoonlijk vind het wel leuk een groter deelnemers veld te hebben, lekker veel actie in het topic.
 
Daarbij leunt de bar ook op een verhoging in plaats van de plates die de grond raken..

Man man man wat een arbitrage :mad:
Het is ook nooit goed.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wist niet dat we er iets aan mochten hangen om vast te houden:P

maar goed imo prima 1 rep. Maar lijkt me niet dat het de bedoeling is.
Was ook niet serieus;)
 
Wist niet dat we er iets aan mochten hangen om vast te houden:P

maar goed imo prima 1 rep. Maar lijkt me niet dat het de bedoeling is.

Er een extra handvat aan maken is idd niet de bedoeling, vandaar maar 1puntvoor het proberen :)
 
HillR heeft het ook geprobeerd, waar is haar punt? :dunno:
 
Er een extra handvat aan maken is idd niet de bedoeling, vandaar maar 1puntvoor het proberen :)
was ook maar beetje ouwehoeren;)
sowieso nog knap dat hij van de grond komt. Zware voor de dames dit keer.
Maar toch een leuke uitdaging om hem van de grond te krijgen:rolleyes::wl::flexbiceps:
 
HillR heeft het ook geprobeerd, waar is haar punt? :dunno:

Volgens mij Zat daar geen beweging in en schoot haar hand los? Is dus niet te controleren of het echt een pogint tot was of laten zien dat haar handen te klein waren om.

Dus een poging met straps en redelijk wat beweging kan zeker 1 punt opleveren voor het meedoen Sanca Saxon ?
 
Volgens mij Zat daar geen beweging in en schoot haar hand los? Is dus niet te controleren of het echt een pogint tot was of laten zien dat haar handen te klein waren om.

Dus een poging met straps en redelijk wat beweging kan zeker 1 punt opleveren voor het meedoen Sanca Saxon ?

Ze heeft geen straps en ze zou het filmpje niet geplaatst hebben als het geen echte poging was.. Feit dat ze kleine handen heeft zou natuurlijk ook niet mee mogen wegen of iets een "echte" poging is of niet, daarmee bevoordeel je de groothandigen onder ons als ook benadeel je de mensen die zich geen straps kunnen veroorloven ;) Even abstract gezien natuurlijk.
 
Ze heeft geen straps en ze zou het filmpje niet geplaatst hebben als het geen echte poging was.. Feit dat ze kleine handen heeft zou natuurlijk ook niet mee mogen wegen of iets een "echte" poging is of niet, daarmee bevoordeel je de groothandigen onder ons als ook benadeel je de mensen die zich geen straps kunnen veroorloven ;) Even abstract gezien natuurlijk.


Ik snap je punt maar jesus man :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ze heeft geen straps en ze zou het filmpje niet geplaatst hebben als het geen echte poging was.. Feit dat ze kleine handen heeft zou natuurlijk ook niet mee mogen wegen of iets een "echte" poging is of niet, daarmee bevoordeel je de groothandigen onder ons als ook benadeel je de mensen die zich geen straps kunnen veroorloven ;) Even abstract gezien natuurlijk.
had al een tip gestuurd;)
 
Back
Naar boven