AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Oké, heb ook een poging ondernomen. Wel aardig RAW omdat straps vergeten, geen magnesium en errrrgg gladde barbell. 30 kg aan schijven erop (BW 81,6kg vanochtend) dus strikt genomen niet het officieel voorgeschreven gewicht. De vorm werd op het laatst eh... snel minder, ik laat de jury beslissen hoeveel geldige reps dit zijn :rolleyes:. Ga sowieso nog wel een poging doen met straps/magnesium.

Filmpje:


Voel het trouwens ook wel flink in mijn benen :D.
 
Oké, heb ook een poging ondernomen. Wel aardig RAW omdat straps vergeten, geen magnesium en errrrgg gladde barbell. 30 kg aan schijven erop (BW 81,6kg vanochtend) dus strikt genomen niet het officieel voorgeschreven gewicht. De vorm werd op het laatst eh... snel minder, ik laat de jury beslissen hoeveel geldige reps dit zijn :rolleyes:. Ga sowieso nog wel een poging doen met straps/magnesium.

Filmpje:


Voel het trouwens ook wel flink in mijn benen :D.
Wat mij betreft 38.
 
Geen straps gebruiken heeft wel veel tijd uitgespaard dus meer reps.
Ja ik dacht aan het begin al dat lifting hooks hier handig zouden zijn, maar om die nou voor 1 malig gebruik aan te schaffen...
 
Kakelkipje damn goed gedaan, nu moet ik zeker ook nog eens :p
 
Ik heb nog geen pogingen gedaan. Ben natuurlijk nog herstellende van m'n blessure.
Wou even snel een mini-poging doen. Nu 26 reps op full autisme mode met gay-hands.
Zaterdag ga ik voor de 40 reps :)

(Edit; Laat deze video maar, upload zaterdag wel de serieuze versie)
 
Laatst bewerkt:
Ja ik dacht aan het begin al dat lifting hooks hier handig zouden zijn, maar om die nou voor 1 malig gebruik aan te schaffen...
Doe maar niet.
 
Vandaag samen met Natty87 getraind en dacht heel dapper te zijn en een 1X BW poging te gaan doen.... Laten we het er op houden dat ik een ervaring rijker ben en een illusie armer....:roflol:

Zat trouwens 61.25 Kg aan de stang @ een BW van 61.1Kg


En een 2 arm poging van Natty87

 
Vandaag samen met Natty87 getraind en dacht heel dapper te zijn en een 1X BW poging te gaan doen.... Laten we het er op houden dat ik een ervaring rijker ben en een illusie armer....:roflol:

Zat trouwens 61.25 Kg aan de stang @ een BW van 61.1Kg


En een 2 arm poging van Natty87

:roflol: niet te doen!
 
Ik denk sowieso dat 100% BW met good form niet mogelijk is.


Geen slechte poging.
 
Back
Naar boven