AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

haha wat leuk!

Ik ben out :sad: het is mij de pijntjes/blessures niet waard.. (slap excuus om te verbergen dat ik gewoon een zwakkeling ben)
 
Ik ga vandaag een poging wagen om in elk geval op het scorebord te komen, ondanks dat ik het een stomme oefening vind. Getuigd weer van ruggengraat, niet slecht he voor iemand die een hele tussenwervelschijf mist :haha:
 
Zolang het maar niet meer word dan 1 rep dan blijf ik tenminste op het scorebord. Misschien kan Natty87 mij ook helpen met mijn techniek. :eyebrow:
 
:roflol:

Tot zover de wetenschap jongens en meisjes :p
 
:roflol:

Tot zover de wetenschap jongens en meisjes :p

Maar des al niet te plus, wel karakter als je een poging gaat wagen... Lijkt me geen fijne oefening voor iemand die al twee keer hernia heeft gehad ;)
 
Maar des al niet te plus, wel karakter als je een poging gaat wagen... Lijkt me geen fijne oefening voor iemand die al twee keer hernia heeft gehad ;)

Nee is het ook niet, ga er ook niet op maxen of extreem diep, gewoon tot het goed blijft aanvoelen. Zou toch zeggen dat een rep of 10 er dan wel in moet zitten.
 
Nee is het ook niet, ga er ook niet op maxen of extreem diep, gewoon tot het goed blijft aanvoelen. Zou toch zeggen dat een rep of 10 er dan wel in moet zitten.

Respect hoor, das bijna met mijn hele BW :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Oja het moest zo zwaar :roflol:

5 reps dan :haha:
 
Nee is het ook niet, ga er ook niet op maxen of extreem diep, gewoon tot het goed blijft aanvoelen. Zou toch zeggen dat een rep of 10 er dan wel in moet zitten.
Kijk je wel uit ......?
 
Back
Naar boven