Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Fallingout die bw reps brutal. Ik ga ze ook nog wel eens.proberen maar kreeg ze amper van de grond met bw
 
Oh worden de regels weer tijdens een lopende challenge aangepast :haha:

Misschien probeer ik hem eind van de maand ook nog even sideways :cool:

Mwoah dit zal toch wat aangenamer zijn voor mijn rug en natty doet er ook zomaar 10/11 meer sideways ;)

Kom op Punjab, neem al je frustratie mee in je poging, heerlijk :D
 
20190420_125755.jpg


Zero reps are done...
 
Als je jezelf niet een keer kan optrekken met één arm dan heeft dit proberen geen zin. Was wel een leuke geweest voor de bonus en beter te checken op uitvoering.
 
Ik deadlift ook al jaren niet meer serieus. Ooit deed ik wel 60KG DBRows, maar ook al lang niet meer. Heb vandaaf de rug goed vol zitten na die 64 reps donderdag. Werd er zelfs af en toe wakker van. Had misschien 1 rep gered met heel veel effort maar vond het niet waard. 10 reps is sowieso een no-go :)
 
Deadlift geeft mij altijd last, zodra ik zwaar ga gaat mijn houding standje lordose en moet ik weken de prijs betalen en krijg ik niet eens mijn sokken meer aan van de stijfheid. En licht trainen vind ik geen reet aan en heb je ook niks aan. Heb wel veel gehad aan de tips van Allan Thrall, is wel een aanrader om te volgen als je goed wil leren deadliften.

Het is wel weer een goede nieuwe oefening aan het arsenaal, deze rows.
Na jaren chinups met dezelfde reprange, rows met altijd die 40kg omdat ik niet zwaarder heb is dit toch weer iets wat de spieren doen reageren (het woord groeien kan ik al jaren niet meer gebruiken).
 
Ook eens een poging gewaagd gisteren. Aan Sanca de eer om de geldige reps te tellen.
Desnoods doe ik nog een poging volgende week!


Ook een afbeelding van mijn gewicht gisteren (101.8 kg), en de setup (zwarte schijf is een schijf van 1 kg)
Screenshot_20190420-193109.jpg IMG_20190419_195313.jpg
 
Ik doe mijn poging de laatste week maar 50+ reps gaan er sowieso niet inzitten.
Behalve deadlifts en pullups doe ik eigenlijk geen specifieke oefeningen voor mijn rug, rows heb ik al jaren niet meer in mijn programma zitten (op de pendlay row challenge na).

Props voor de pogingen al tot nu toe, zeker de pogingen van Bas zijn indrukwekkend.
 
Hierbij mijn deelname.
Geen beste prestatie aangezien ik net terug ben van 4 weken roadtrip in Australië. Kracht en conditie zijn even goed als die van trump
Mods mogen de reps tellen, ik bezit momenteel nog niet genoeg hersencapaciteit om te kunnen tellen.
Gebruikte gewicht is 55 kg

 
54 in time. Maar mijn telling. Wat een beest
 
Traps en armplooien zijn kapot vandaag van de landmine rows damn
 
Het is wel weer een goede nieuwe oefening aan het arsenaal, deze rows.
Na jaren chinups met dezelfde reprange, rows met altijd die 40kg omdat ik niet zwaarder heb is dit toch weer iets wat de spieren doen reageren (het woord groeien kan ik al jaren niet meer gebruiken).

Oftewel je bent al aan het oefenen. Wanneer komt je poging, of post je strategisch pas de 31ste? Ik ben wel benieuwd nu naar de gedeelde eerste in het klassement :)
 
Oftewel je bent al aan het oefenen. Wanneer komt je poging, of post je strategisch pas de 31ste? Ik ben wel benieuwd nu naar de gedeelde eerste in het klassement :)

De 31ste lijkt me strategisch niet heel handig :D
Ik weet niet wanneer, ben erg druk met werk en er nog geen zin in gehad naar de klote te gaan, zal wel op het einde worden. Strategisch heeft het geen meerwaarde te wachten aangezien jij en nog wat anderen ook op de laatste dag nog een inzending zullen gaan doen dus mocht het de laatste dag worden is het enkel omdat het dan wel moet en langer wachten niet mogelijk is.
 
Back
Naar boven