AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik ga denk ik donderdag voor de volgende poging, pas hem in als rug oefening. Ben ondertussen uit de top 3, dus die twijfel of ik nog een poging doe is niet meer nodig.
 
Ik ga denk ik donderdag voor de volgende poging, pas hem in als rug oefening. Ben ondertussen uit de top 3, dus die twijfel of ik nog een poging doe is niet meer nodig.
Zolang je uit de top 2 blijft doe je maar :D
 
Nou poging 100 is weer mislukt XD

Filmen ging mis (Poging 1), de halter bleef niet liggen (dat was poging 2, wel gefilmd), bij poging 3 was de eigenaar niet bepaald blij dat ik de stang daarna tegen de muur aan had gezet..

Duss er volgt nog een herkansing!!!

Enige lichtpuntje is dat ik eindelijk snap hoe ik een strap moet gebruiken:p

Ik tel 30 reps, maar ik weet niet of ze goed gekeurd worden.

De volgende poging ga ik even een timer gebruiken. Oja en toch maar weer in het tbarrowding.

 
Nou poging 100 is weer mislukt XD

Filmen ging mis (Poging 1), de halter bleef niet liggen (dat was poging 2, wel gefilmd), bij poging 3 was de eigenaar niet bepaald blij dat ik de stang daarna tegen de muur aan had gezet..

Duss er volgt nog een herkansing!!!

Enige lichtpuntje is dat ik eindelijk snap hoe ik een strap moet gebruiken:p

Ik tel 30 reps, maar ik weet niet of ze goed gekeurd worden.

De volgende poging ga ik even een timer gebruiken. Oja en toch maar weer in het tbarrowding.

Het lijkt alsof je quasi rechtop gaat staan?
 
I don't mean to be a dick or anything, maar onherkenbaar in beeld lijkt me niet echt de bedoeling.
 
I don't mean to be a dick or anything, maar onherkenbaar in beeld lijkt me niet echt de bedoeling.
Na een week nauwelijks slaap ga ik dat niemand aan doen:p Een officiële poging komt nog hehe
 
challenge 4.jpg

Sanca Saxon het lukt niet, hoe krijg ik hier ook nog een schijf bij en dan nog de bar beetpakken?
mag ik er een rubber matje ofzo onder doen, dan kan ik ijzeren plates pakken en dan past het wel.
 
Net ook deze challenge voor het eerst geprobeerd, was zwaar maar viel niet geheel tegen.
Moet in mijn volgende poging wel een stuk sneller, volgens mij 45-46 binnen de tijd.

40kg @78kg bodyweight.
 
Ik moet zeggen voor een challenge waar in het begin nog over geroepen werd dat het niet uitvoerbaar zou zijn zie ik verrot veel reps voorbij komen

:D :D
 
Ik moet zeggen voor een challenge waar in het begin nog over geroepen werd dat het niet uitvoerbaar zou zijn zie ik verrot veel reps voorbij komen

:D :D
We zullen terug de meer sadistische kant in ons moeten opzoeken voor de volgende challenges :D
 
Back
Naar boven