AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

3 maal is roeibootrecht? (Scheepsrecht maar dan roeiboot omdat row oefening is).... i'll let myself out.


Vorige poging paar seconden te vroeg gestopt, dus nu deze.
78 reps binnen de tijd?


 
Walking bb lunges...
 
Twijfelde of ik het wel zou doen, was supermoe. Laat gegeten en even op de bank gelegen, maar toch geprobeerd. Niet slecht uitgepakt, precies mijn target :)

 
Twijfelde of ik het wel zou doen, was supermoe. Laat gegeten en even op de bank gelegen, maar toch geprobeerd. Niet slecht uitgepakt, precies mijn target :)

Damn you bitch! Mooi gedaan man
 
Gisteren ook nog een poging gedaan, best wat reps gehaald maar mijn vorm is way off vrees ik.
Ik laat het aan de jury/mede deelnemers over of het al dan niet meetelt en met hoeveel reps :)


Wel een dank je Natty87, nu kreeg ik de bar tenminste wel al van de grond :roflol:
 
Gisteren ook nog een poging gedaan, best wat reps gehaald maar mijn vorm is way off vrees ik.
Ik laat het aan de jury/mede deelnemers over of het al dan niet meetelt en met hoeveel reps :)


Wel een dank je Natty87, nu kreeg ik de bar tenminste wel al van de grond :roflol:
Ik ben bereid ze goed te keuren maar wacht even af wat de andere deelnemers zeggen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Moeilijke hoek ook wel. Het lijkt naar mate je verder in reps gaat of je bijna recht staat, geen idee of dat zo is ook? Ik zou er wel enkele kunnen goedkeuren (mocht ik jury zijn) maar niet allemaal lijkt me.. lijkt me niet eerlijk tegen de anderen
 
Hierbij mijn inzending. 2e poging vandaag, want de eerste poging stond ik er half op.

Weer gekloot met mn straps, dat ging vorige keer een stuk beter:p

Dus mijn excuses voor de 1e minuut van het filmpje XD


Oja 25 kg + bar @ 68.9 kg bw (heb foto)

Ik tel 25 reps
 
Laatst bewerkt:
Haha lekker Kieft maar ik hoop toch dat Sanca op een andere manier telt:p
 
Hier mijn laatste poging, volgens mij 70 reps.
Gewicht op de stang 38,75kg, bodyweight schommelt laatste dagen tussen de 77,0 en 77,5kg.


e9amas.jpg
 
Ik had nog wel even een weight check voor deze challenge gemaakt.

 
Hey, ik wil graag mee gaan doen met de volgende challenges. Ik heb de eerste 2 gemist, maar hier is iniedergeval mijn poging voor deze challenge. Ik weeg rond de 77 kg, maar als bewijs heb ik ook even een foto bijgevoegd.


20190430_123411.jpg
 
Lekker lopen rammen David:flex:
 
Lekker doorgepakt, zag bij de wissel dat je buiten adem was maar toch doorgaan.
 
Lekker lopen rammen David:flex:

Het wordt Sanca er niet makkelijker op gemaakt. :D Best was verplicht een touch op de grond om dit te voorkomen maar goed ik heb hier niks te vertellen.
 
Back
Naar boven