MuscleMeat

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat

Bezoekers in dit topic

Wel vind ik het heel jammer dat ik dit forum nu pas join, aangezien ik de eerdere challenges best wel goed gedaan zou hebben.
 
Moet dit trouwens een backsquat zijn? Of is een frontsquat ook toegestaan? Scheelt bij mij namelijk niet in gewicht bovendien voelen backsquats awkward aan.
 
Moet dit trouwens een backsquat zijn? Of is een frontsquat ook toegestaan? Scheelt bij mij namelijk niet in gewicht bovendien voelen backsquats awkward aan.
Lijkt me dat het echt om backsquat gaat. Front squat is toch een wat andere beweging imo.
 
Moet dit trouwens een backsquat zijn? Of is een frontsquat ook toegestaan? Scheelt bij mij namelijk niet in gewicht bovendien voelen backsquats awkward aan.

Ik wil jou gewoon pijn zien lijden Jaap.
 
Nou heb het geprobeerd, ik kom nog 15 kg te kort :mad: pr wel op 105 gezet
 
Ik zit al op 4 reps. Moet nog wel een video maken, afgezonderd dat het slecht is voor je rug, telt een rep met gebogen rug ook?
 
Ik zit al op 4 reps. Moet nog wel een video maken, afgezonderd dat het slecht is voor je rug, telt een rep met gebogen rug ook?
Zou ik niet doen. Het mag maar niet zo goed voor je....
 
Jawel joh gewoon zo erg je rug bollen dat je jezelf kan pijpen
 
Ik wil jou gewoon pijn zien lijden Jaap.

Haha rotzak. Op de één of andere manier is de backsquat gewoon echt mijn ding niet. Ik heb ze ook jaren niet meer gedaan waardoor mijn frontsquat legit sterker is dan mijn backsquat.
Maar oké, we gaan een poging wagen.
 
Haha rotzak. Op de één of andere manier is de backsquat gewoon echt mijn ding niet. Ik heb ze ook jaren niet meer gedaan waardoor mijn frontsquat legit sterker is dan mijn backsquat.
Maar oké, we gaan een poging wagen.

Ach Sanca zal volgende en anders die daarop wel weer met een andere squat variant komen, komt front toch weer aan de beurt.
 
Ach Sanca zal volgende en anders die daarop wel weer met een andere squat variant komen, komt front toch weer aan de beurt.
mijn patella dislikes this post
 
BW=72.1 kg vanmorgen, dus 90 kg op de rug

18 reps, waarvan mijn inziens 15 tellen voor de bonus (of moet dit in afzonderlijke sets zijn?).
Zitten zeker wel meer reps in als ik hem aan het begin doe en wat verder mezelf push.


Onderrug en kuiten liepen wel vol en moest flink op adem komen :roflol:
Hiervoor ook al een blok 4x4 squats gedaan.
 
Gedurft wel om dit 8 days out te doen.
Ik had er 5 dagen last van.
 
Back
Naar boven