MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°6: Deadhang

Bezoekers in dit topic

Bonuschallenge:


Volgende maand zal ik wat eerder meedoen, erg drukke maand gehad en domweg pas vandaag de tijd genomen om nog gauw even de challenge te doen :emo:
 
Nice! Maar normaal was het aan de straight bar en niet aan de hammer grip?

Ja, diskwalificatie!

Ik ga nu hangen, moet binnen het half uur loslaten anders kan ik het niet meer uploaden.
 
Straks volgt men filmpje. Eerst ff iets eten en dan snel uploaden.
 
Ja, diskwalificatie!

Ik ga nu hangen, moet binnen het half uur loslaten anders kan ik het niet meer uploaden.
Met 1 hand maakt het niet uit of je nou parralel op de camera hangt of haaks, alleen bij 2 handen kan het uitmaken.
 
Met 1 hand maakt het niet uit of je nou parralel op de camera hangt of haaks, alleen bij 2 handen kan het uitmaken.

Jawel, mentaal maakt dat heel veel uit.
 
Mag ik wel "yeah buddy, lightweight buddy" roepen, of geeft dat ook mentaal voordeel?
 
Hij is aan het uploaden. Weet zelf de exacte tijd niet, de upload gaat traag. :cool:
 
Gvd ik had gewoon moeten wachten, ik heb niks waar ik aan kan hangen hier thuis :(
 
Gvd ik had gewoon moeten wachten, ik heb niks waar ik aan kan hangen hier thuis :(

Ga het bos in :D

Mijn filmpje gaat nog 20 minuten duren. Benieuwd wat de heren scheidsrechters er mee gaan doen. De belangen zijn natuurlijk groot.
 
20 minuten hoe ruk is jouw Wifi.
 
Bij de volgende hang challenge ga ik aan een bar hangen met een kleinere diameter, want dit moet beter kunnen :(
 
Heb een manier gevonden,alleen eerste poging ging fout dus er zit eigenlijk nog iets meer in. Upload nu.
 
Upload tijd, 55 seconden do you even 4G

Op de valreep.

Hier hing ik aan, helaas was een beter beeld niet mogelijk, ik hoop dat de jury hier mee akkoord gaat.

20190801_185659.jpg
 
Begin op 0:26 tot 2:14

Vinden jullie trouwens ook dat ik goede kuiten heb?

Shit ik dacht dat je de 1arm had gedaan.
Naja de 2 arm kon ik sowieso thuis niet doen...
 
Back
Naar boven