Fitness Seller

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°7: calf raise

Bezoekers in dit topic

Ga ik ook weer proberen. Nu enkel een goeie dag vinden om uit te voeren...
 
Ik doe dit niet meer :laugh: Vorige keer 5 dagen stijf van geweest
 
Dat voorkom je alleen door het vaker te doen :D
Ik dacht dat ze hier op af gingen komen als vliegen op stroop, makkelijkste challenge ooit en dan geen animo.
Volgende maand dan maar 2x bw deadlift voor reps?
 
Ik dacht dat ze hier op af gingen komen als vliegen op stroop, makkelijkste challenge ooit en dan geen animo.
Volgende maand dan maar 2x bw deadlift voor reps?
ben ik wel voor te vinden :p Ben zo bang van de enorme spierpijn die ik van deze ga krijgen in de kuiten :p
 
Ik dacht dat ze hier op af gingen komen als vliegen op stroop, makkelijkste challenge ooit en dan geen animo.
Volgende maand dan maar 2x bw deadlift voor reps?
Zo lastig allemaal... Waarom niet de meeste chicks per second? Stukken makkelijker.
 
Dat voorkom je alleen door het vaker te doen :D
ik heb ook nog serieus last van me voet gehad :( was veel te veel bezig met zoveel mogelijk reps in plaats van een goede oefening uit te voeren.
Als mijn voet weer beter voelt dan ga ik nog een goede poging doen.
 
Ik dacht dat ze hier op af gingen komen als vliegen op stroop, makkelijkste challenge ooit en dan geen animo.
Volgende maand dan maar 2x bw deadlift voor reps?
Kan ik denk ik niet. Maar mijn filmpjes komen er vanzelf weer aan :)
 
50 reps :wl:
 
Ohja ik ging deze doen einde training. Volledig vergeten. Mss doe ik zondag men eerste attempt
 
Eerste poging gedaan vandaag, geen idee hoeveel reps zullen goed zijn. Volgende keer een ander oppervlak, dat glad rubber schoof echt hard!
 
Zo zo. Allemaal aan het wachten tot de laatste 2 dagen weer? Kmoet zeggen len rechter kuit voel ik toch aardig goed!
 
Ligt misschien aan mijn scherm maar het beeld is zo donker dat ik echt niet kan zien hoe hoog/laag je kom?
 
Ja viel me op dat links moeilijker te zien is, rechts zie ik zelf wel duidelijk. Maar deze schoenen hebben flexibelere zolen dan de witte die ik heb, zo kan ik iets makkelijker correcte hogere reps maken.
 
Back
Naar boven