Fitness Seller

Peiling Forum Contest 2019

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Bij het vervallen van de regel "Tenminste drie (3) maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging)." kan ik natuurlijk de Insta pagina gebruiken om reclame te maken en zodoende ook nieuwe forumleden te trekken. Ik ga er vanuit dat er weer mooie prijzen zullen zijn namelijk en als er een groter deelnemersveld is, wordt het natuurlijk ook wat spannender.
 
Als het optie 2 wordt wil ik nog wel overwegen om deel te nemen. Of eventueel dat mensen zelf kunnen kiezen in welke periode zij hun foto's maken en wel voor een bepaalde einddatum opsturen.

Vooral dat laatste lijkt me niet wenselijk. Zo kan iedereen natuurlijk gemakkelijk pieken op het juiste moment, ergo op het juiste moment foto's nemen :o

Bij het vervallen van de regel "Tenminste drie (3) maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging)." kan ik natuurlijk de Insta pagina gebruiken om reclame te maken en zodoende ook nieuwe forumleden te trekken. Ik ga er vanuit dat er weer mooie prijzen zullen zijn namelijk en als er een groter deelnemersveld is, wordt het natuurlijk ook wat spannender.

Ook dat lijkt mij niet wenselijk, natuurlijk is het tof als er nieuwe leden bij komen, maar veel zullen dagjesmensen zijn die alleen maar komen omdat er wat te halen valt. Daarna verdwijnen ze weer als gains na een herniaoperatie.
 
Wat ik qua cut prestaties neerzet in een maand is echt niet noemenswaardig, zelfs al is mijn inzet nog zo hoog. :emo:

CK7iQn2WEAAw1cR.jpg


Niet noemenswaardig zegt ze :eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:

ik zocht de leroy in real life stompen meme, maar die kon ik niet vinden, en ik lig nog dubbel om deze :roflol:
 
Meestal haal ik in 4 weken toch het meeste resultaat dus een zomer minicut zie ik wel zitten:D

Ook een mooie herkansing voor vorig jaar, toen ben ik door privé omstandigheden gestopt en zat ik alles behalve lekker in mijn vel.
 
Meh, te weinig zelfvertrouwen hier.
Dit zou me volledig kunnen kraken, dus uit zelfbescherming liever niet :)

Totaal onterecht he, maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Dus respect voor je keuze, maar wellicht een note to self dat je daar eens aan zult gaan werken ;) /dokterPun
 
Totaal onterecht he, maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Dus respect voor je keuze, maar wellicht een note to self dat je daar eens aan zult gaan werken ;) /dokterPun

Mijn vriend zegt al tijden dat ik daar moet aan werken en misschien naar een psycholoog moet :eyes:
Maar ik ben een vrouw (en luister dus niet) :D.
 
Ik was eigenlijk van plan om mee te doen aan Tom Venuto’s Summer Challenge. Dat is 14 weken en een echte transformation challenge (zie mijn thread). Vier weken is erg weinig om een verschil te maken. Wil wel mee doen als het plaatsvindt in augustus/sep.
 
Mijn vriend zegt al tijden dat ik daar moet aan werken en misschien naar een psycholoog moet :eyes:
Maar ik ben een vrouw (en luister dus niet) :D.

Besef je dan wel dat jouw vriend dat niet voor niets zegt, dat hij daar ook dagelijks mee te maken heeft en je waarschijnlijk veel liever ziet als de mooie vrouw die jij in zijn ogen bent, met veel zelfvertrouwen en die zeker in het leven staat. Jouw keuzes beïnvloeden ook jouw omgeving, of je dat nu leuk vindt of niet. Het zal ook bijdragen aan zoveel meer dan alleen jouw zelfbeeld. /OpaPun

Ik was eigenlijk van plan om mee te doen aan Tom Venuto’s Summer Challenge. Dat is 14 weken en een echte transformation challenge (zie mijn thread).
Zorg dan dat je peakmaand pland rondom de contest?
 
het grootste deel van juni heb ik tentamens, dus dan doe ik niet mee. en van 9 tm 31 juli ben ik op een roadtrip, dus dan doe ik alleen mee als het gaat om wie de meeste VM aanzet... (of ik stuur de begin en eind foto's gewoon andersom op:p)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
iedereen heeft het over transformatie maar toch word er niet beoordeeld op transformatie maar gewoon op fysiek op dat punt.
 
iedereen heeft het over transformatie maar toch word er niet beoordeeld op transformatie maar gewoon op fysiek op dat punt.

Hangt van persoon tot persoon af denk ik.
De ene zullen inderdaad puur op fysiek beoordelen, anderen nemen de afgelegde weg ook mee in overweging (ik althans).
 
Tom Venuto staat niet toe dat je tegelijkertijd aan andere challenges deelneemt. Als ik denk dat ik kans maak op een prijs zal ik daarom niet aan deze challenge deelnemen.
 
Tom Venuto staat niet toe dat je tegelijkertijd aan andere challenges deelneemt. Als ik denk dat ik kans maak op een prijs zal ik daarom niet aan deze challenge deelnemen.

Wat een dictator!
 
Back
Naar boven