MuscleMeat

Peiling Forum Contest 2019 (1 bezoeker)

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

bodybuilding.nl zou je ook gewoon kunnen meedoen al ben je geen lid van dit forum? Misschien als het zover is kan ik eventueel met papa meedoen als hij en ik dat zien zitten.
Neen, dit is exclusief voor onze (actieve) leden.
 
Was zeker niet afgunstig bedoeld hoor. Bedoelde mijn 4 weken rant niet richting jou en hoe jij het doet, het was algemeen. De eerste 4 weken van een cut zijn super makkelijk. De eerste week verlies je ook nog een goeie bult vocht, dus ja er is snelle progressie, maar of dat nou in het algemeen contestwaardig is?

De enige reden om het maar 4 weken te doen is zodat mensen niet zo lang hun best hoeven te doen... Waar is de uitdaging dan nog? Mensen kiezen er zelf voor om wel of niet yearround in goede shape te zijn. Het is toch juist mooi dat je er dan noooog beter bij kunt staan in plaats van een klein beetje te finetunen? Dat is toch het hele punt van bodybuilding (vind ik).
De challenge is nu een jaar, en elke maand moet je presteren. Soms is dat 1 poging, soms moet je er eerst voor trainen, zoals de 1,5xBW squat en 2xBW deadlift. Daarnaast heb je nog vakanties, blessures. Dan kan deze challenge inderdaad wel langer dan 1 maand duren.
 
Beter doe je dan een 12 weken contest en als je het niet volhoudt, maak je foto’s na 8 weken. Als jan en alleman kan winnen vind ik de wedstrijd niet meer leuk. Het moet wel spannend blijven en de echte doorzetters mogen beloond worden.

En voor wat betreft wedstrijdbodybuilders. Punjab is denk het perfecte voorbeeld van wel een heel goed fysiek, maar geen wedstrijdervaring. Hij mag wel meedoen terwijl er genoeg wedstrijdbodybuilders/MAP atleten zijn die dan niet meer mee mogen doen. Beetje krom vind ik. Bovendien mogen bij de kracht challenges toch ook wedstrijdpowerlifters etc meedoen. Zou dan niet weten waarom niet bij de bodybuilding contest.
Hier ben ik het volledig mee eens, ik denk dat je hiermee het contest alleen maar naar een hoger level tilt. Iedereen die serieus train of dat nu beginner/gevorderde is wordt hier alleen maar beter van. Kan er wel in komen dat er dan onderscheidt wordt gemaakt tussen natty/enhanced, maar voor alles is een oplossing.
 
Dat zijn gewoon pussy’s, als je wil winnen moet je er maar voor werken. We moeten ook niet iedereen te veel pamperen.
Ja, want iedereen die niet die-hard enkel en alleen voor bodybuilding leeft is een pussy....
Nogal oogkleppen op niet?
 
Hier ben ik het volledig mee eens, ik denk dat je hiermee het contest alleen maar naar een hoger level tilt. Iedereen die serieus train of dat nu beginner/gevorderde is wordt hier alleen maar beter van. Kan er wel in komen dat er dan onderscheidt wordt gemaakt tussen natty/enhanced, maar voor alles is een oplossing.

Ik ben het wel eens met dat laatste. Want voor natty's is het dan bijna onmogelijk om in het niveau mee te gaan als andere deelnemers een stevige blast draaien in hun cut na 2-3 maanden cruisen of iets dergelijks (waar ik overigens geen enkel probleem mee heb). Dan is het logisch dat de enhanced veel meer progressie (relatief) maken dan anderen, dus dan ben je als natty meteen afgeschreven. Terwijl bijvoorbeeld Skatermarvin ieder jaar een uitstekend resultaat neerzet imo.
 
Ik zou het zeker leuk vinden om eens een keer mee te doen met een contest, helaas voldoe ik niet meer aan de voorwaarden mbt wedstrijden.

Ongeacht of het nou 8, 10 of 12 weken wordt gehouden. Genoeg tijd om een transformatie te maken. Mijn voorkeur zou wel uitgaan naar 12 weken. Om meerdere redenen... hoofdreden is dat je altijd een beter resultaat zal neerzetten als je ook meer weken hebt... in 8 weken kom je toch wel flink diep te cutten of al in redelijke shape te staan om een leuk resultaat neer te zetten.

waar het uiteindelijk om gaat is toch de before/after shape? Het is en blijft een wedstrijd en na verloop van tijd wordt echt wel duidelijk wie 100% geeft en wie niet.
 
Ik ben het wel eens met dat laatste. Want voor natty's is het dan bijna onmogelijk om in het niveau mee te gaan als andere deelnemers een stevige blast draaien in hun cut na 2-3 maanden cruisen of iets dergelijks (waar ik overigens geen enkel probleem mee heb). Dan is het logisch dat de enhanced veel meer progressie (relatief) maken dan anderen, dus dan ben je als natty meteen afgeschreven. Terwijl bijvoorbeeld Skatermarvin ieder jaar een uitstekend resultaat neerzet imo.

Dat is onmogelijk natuurlijk, dan krijg je de natty/niet natty discussie en wat valt er dan wel onder natty en wat niet, alle PEDS of alleen alle WADA geregistreerde PEDS enzovoorts.. Geen doen, kijk hoeveel gedoe het nu al is de contest zonder al teveel regels en uitzonderingen :roflol:
 
waar het uiteindelijk om gaat is toch de before/after shape? Het is en blijft een wedstrijd en na verloop van tijd wordt echt wel duidelijk wie 100% geeft en wie niet.

Klopt en in dit kader zou ik ook in de nieuwe contests before & after foto's zien. Nu wordt er vaak alleen maar op basis van het fysiek gestemd, of juist op basis van iemand zijn of haar log, of dit jaar zelfs vanwege het geslacht :D
 
Dat is onmogelijk natuurlijk, dan krijg je de natty/niet natty discussie en wat valt er dan wel onder natty en wat niet, alle PEDS of alleen alle WADA geregistreerde PEDS enzovoorts.. Geen doen, kijk hoeveel gedoe het nu al is de contest zonder al teveel regels en uitzonderingen :roflol:

Dat is zeker waar. Maar wat denk je zelf dat iemand zoals ik zou denken als ik wovano of jou zou zien (wetende dat er 1-2g AAS en/of wat iu’s ingaan in 12 weken pre-contest, overigens geen enkel probleem mee) en wetende dat je daar als natty tegen op moet? Precies: /out. Maar je punt over nattydiscussie is overigens wel helemaal terecht vind ik hoor
 
Dat is zeker waar. Maar wat denk je zelf dat iemand zoals ik zou denken als ik wovano of jou zou zien (wetende dat er 1-2g AAS en/of wat iu’s ingaan in 12 weken pre-contest, overigens geen enkel probleem mee) en wetende dat je daar als natty tegen op moet? Precies: /out. Maar je punt over nattydiscussie is overigens wel helemaal terecht vind ik hoor

Klopt is natuurlijk ook niet een gebalanceerde wedstrijd, het zou ook zeker mijn voorkeur genieten. Maar dan ga je vooraf hele duidelijke grenzen moeten stellen wat wel en wat niet natty is. Qua fysiek is Skatermarvin natuurlijk een natty :D Maar die heeft weliswaar geen AAS gebruikt maar wel PED's. Dus wat wordt dan de grens. Maakt voor zijn plaats 4 ook vast niet heel veel uit :p
 
bodybuilding.nl zou je ook gewoon kunnen meedoen al ben je geen lid van dit forum? Misschien als het zover is kan ik eventueel met papa meedoen als hij en ik dat zien zitten.
Papa?
Ja, want iedereen die niet die-hard enkel en alleen voor bodybuilding leeft is een pussy....
Nogal oogkleppen op niet?
Als je een prijs wil winnen moet je er maar voor werken. Als je het niet kunt volhouden om 12 weken fatsoenlijk te trainen en eten verdien je de prijs ook niet.
 
Klopt en in dit kader zou ik ook in de nieuwe contests before & after foto's zien. Nu wordt er vaak alleen maar op basis van het fysiek gestemd, of juist op basis van iemand zijn of haar log, of dit jaar zelfs vanwege het geslacht :D
Misschien een idee om ipv de verplichte poses gewoon een vrije inzending van de foto's te doen?
 
Klopt en in dit kader zou ik ook in de nieuwe contests before & after foto's zien. Nu wordt er vaak alleen maar op basis van het fysiek gestemd, of juist op basis van iemand zijn of haar log, of dit jaar zelfs vanwege het geslacht :D

Haar plek was toch wel verdiend?
 
Papa?

Als je een prijs wil winnen moet je er maar voor werken. Als je het niet kunt volhouden om 12 weken fatsoenlijk te trainen en eten verdien je de prijs ook niet.
Ja papa? Zou toch kunnen dat ie mocht meedoen? Maar blijkbaar niet
Want hij traint zelf ook, wilt liever ook wat droger staan dus zou ideaal zijn om samen eens met een doel te cutten.
 
Als je een prijs wil winnen moet je er maar voor werken. Als je het niet kunt volhouden om 12 weken fatsoenlijk te trainen en eten verdien je de prijs ook niet.

Dat klopt misschien wel, maar ben je dan ook gelijk een pussy?
 
Misschien een idee om ipv de verplichte poses gewoon een vrije inzending van de foto's te doen?
Wat voor poses zou je dan doen? Lijkt me wel goed om verplichte poses te doen, velen hiervan hadden het lastig ermee dus alleen maar leuk om nog iets te oefenen lijkt mij. Ik vind dat het erbij hoort.
 
Ja papa? Zou toch kunnen dat ie mocht meedoen? Maar blijkbaar niet
Want hij traint zelf ook, wilt liever ook wat droger staan dus zou ideaal zijn om samen eens met een doel te cutten.

Hij kan toch lid worden van het forum, hij zal tegen die tijd toch ook een log moeten bijhouden e.d. Voorwaarden zijn vaak dat iemand tenminste 3 maanden lid moet zijn (voor aanvang van de contest) en tenminste 40 posts moet hebben geplaatst.

Als hij daar aan voldoet mag hij natuurlijk meedoen, ongeacht of hij je vader is of niet.
 
Hij kan toch lid worden van het forum, hij zal tegen die tijd toch ook een log moeten bijhouden e.d. Voorwaarden zijn vaak dat iemand tenminste 3 maanden lid moet zijn (voor aanvang van de contest) en tenminste 40 posts moet hebben geplaatst.

Als hij daar aan voldoet mag hij natuurlijk meedoen, ongeacht of hij je vader is of niet.
Dat wordt m niet :p Maar maakt niet zozeer uit, moest ik dan meedoen kan ie altijd zonder forum meedoen :)
 
Wat voor poses zou je dan doen? Lijkt me wel goed om verplichte poses te doen, velen hiervan hadden het lastig ermee dus alleen maar leuk om nog iets te oefenen lijkt mij. Ik vind dat het erbij hoort.
Meer in de zin van bijv progressiefoto's langs elkaar zetten of net hoe je het zelf wil doen.
 
Back
Naar boven