Fitness Seller

Peiling Forum Contest 2019

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

51niFhs-rXL._SX260_.jpg


Een marketing legende :dunno:
 
Vorig jaar afgehaakt maar dit jaar zeker interesse ook gezien het maar 4 weken duurt. 1e optie zit ik nog in mijn cut, 2e optie op vakantie en 3e optie paar kilo zwaarder terug van vakantie dus ik wacht even af welke het wordt:)
 
Mss een optie om het zelf te verlaten (komt mij precies uit dan:roflol:)?

Dan is het ofc geen zomer challenge meer maar enfin
 
4 weken is te kort om een
Vooral dat laatste lijkt me niet wenselijk. Zo kan iedereen natuurlijk gemakkelijk pieken op het juiste moment, ergo op het juiste moment foto's nemen :o



Ook dat lijkt mij niet wenselijk, natuurlijk is het tof als er nieuwe leden bij komen, maar veel zullen dagjesmensen zijn die alleen maar komen omdat er wat te halen valt. Daarna verdwijnen ze weer als gains na een herniaoperatie.
ja maar 4 weken om een transformatie neer te zetten is wel heel erg kort. Daarmee benadeel je de mensen die nu nog niet begonnen zijn. Beter was de challenge in maart aangekondigd en liep die in april, mei en juni. Dan zou er de meeste animo zijn. Nu valt het net in de periode dat de meesten op vakantie zijn.
 
Laatst bewerkt:
4 weken is te kort om een

ja maar 4 weken om een transformatie neer te zetten is wel heel erg kort. Daarmee benadeel je de mensen die nu nog niet begonnen zijn. Beter was de challenge in maart aangekondigd en liep die in april, mei en juni. Dan zou er de meeste animo zijn. Nu valt het net in de periode dat de meesten op vakantie zijn.
Niet iedereen zit in het onderwijs en gaat in het hoogseizoen op vakantie. :P
Ik vermijd dat bijvoorbeeld altijd en ga pas in september/oktober.
 
Ik sla nog even over. Ben pas net weer een paar weken serieus begonnen. Ontbreekt nog teveel aan zelfvertrouwen (las dat meer vrouwen daar last van hebben dus een goed excuus :roflol:)

Maar een volgende keer wil ik zeker wel meedoen!!

Dat, en we weten allemaal dat HillR er weer met kop en gespierde schouders bovenuit zal steken :D (en terecht!).
 
:sad:

Ik begrijp het!

Overigens als dat mede de drempel is voor de andere chicks op het forum en er om die reden geen vrouwencontest zou zijn dan wil ik bij voorbaat wel aangeven dat ik niet mee doe, als dat wel voor deelnames zorgt.

Zou het oprecht niet leuk vinden dat deelnames uitblijven omdat ik mee doe. Ik vind het niet erg om over te slaan.
 
Nu pas zie ik dit topic! IN uiteraard.

Beetje jammer om maar 4 weken te nemen. Als het de maand juni wordt en je bent niet (half) in shape op dit ogenblik, mag je het al vergeten.

Aan de andere kant, wanneer wordt er nog op transformatie gestemd? Meestal gewoon beste fysiek(en) die bovenaan staan..
 
:sad:

Ik begrijp het!

Overigens als dat mede de drempel is voor de andere chicks op het forum en er om die reden geen vrouwencontest zou zijn dan wil ik bij voorbaat wel aangeven dat ik niet mee doe, als dat wel voor deelnames zorgt.

Zou het oprecht niet leuk vinden dat deelnames uitblijven omdat ik mee doe. Ik vind het niet erg om over te slaan.

Je moet je eigen deelname daar niet voor laten vallen, dit zal nooit dé reden zijn voor de ladies hier om mee te doen denk ik :)
Zelfvertrouwen is, vermoed ik, de belangrijkste factor in de belissing om zich al dan niet in te schrijven voor de contest.
Bij mij alvast. En ook het feit dat ik net 4maand heb gecut en niet weet of ik het nog eens 4 weken strikt kan opbrengen :roflol:
 
:sad:

Ik begrijp het!

Overigens als dat mede de drempel is voor de andere chicks op het forum en er om die reden geen vrouwencontest zou zijn dan wil ik bij voorbaat wel aangeven dat ik niet mee doe, als dat wel voor deelnames zorgt.

Zou het oprecht niet leuk vinden dat deelnames uitblijven omdat ik mee doe. Ik vind het niet erg om over te slaan.

Ik moet toegeven je schouders zijn echt goed!!! (En mooi) Daar wordt ik wel een klein beetje jaloers op hoor ;)
Maar volgende contest ga ik gewoon keihard trainen om je te verslaan. :eyes: :eyes: :eyes: Ik zie dat dan maar gewoon als een mega uitdaging en motivatie!!! :wl: ;)
 
Ik moet toegeven je schouders zijn echt goed!!! (En mooi) Daar wordt ik wel een klein beetje jaloers op hoor ;)
Maar volgende contest ga ik gewoon keihard trainen om je te verslaan. :eyes: :eyes: :eyes: Ik zie dat dan maar gewoon als een mega uitdaging en motivatie!!! :wl: ;)
Maar waarom wachten? Kom op joh...
Ik heb op een gegeven moment puur meegedaan voor spek en bonen zeg maar om de contest door te kunnen laten gaan. Ik was geen competitie voor de rest... maar ik had wel gewoon mijn eigen doel en daar heb ik het toen ook voor gedaan. Waar iedereen ging voor de spieren en shredds was mijn enige doel voor mezelf mijn gezondheid en dus aankomen. Iedereen heeft zijn doel en de inzet daarvoor is het meer dan waard juist wel mee te doen. Het is ook gewoon leuk om de reacties te zien op wat je doet en hoe je het doet en je inzet. Het kan echt ontzettend stimulerend werken ook voor jezelf.
Dus.... denk er nog eens over oke? Zou erg leuk zijn als je meedoet. :)
 
Back
Naar boven