XXL Nutrition

Peiling Forum Contest 2019

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

De meeste mensen toch wel. Ook mensen met kinderen of mensen in de bouw. Je hoeft maar een partner te hebben in een van deze sectoren. Ik zou volgend jaar gewoon een contest laten lopen van april t/m juni. Dan is iedereen klaar voor de zomer.
Yep - ik ga nooit tijdens de zomervakantie op vakantie maar het blijft de periode waarin je zomers gekleed gaat en badkleding draagt. Een contest van april- juni is daarom ideaal.
 
De meeste mensen toch wel. Ook mensen met kinderen of mensen in de bouw. Je hoeft maar een partner te hebben in een van deze sectoren. Ik zou volgend jaar gewoon een contest laten lopen van april t/m juni. Dan is iedereen klaar voor de zomer.
Klopt, denk dat iedereen graag zo droog mogelijk voor de dag wil komen zodra de korte broeken tevoorschijn komen:p
 
Heb wel gestemd voor juli tm 1 augustus, al zullen er vast niet veel vrouwen meedoen. (as Always, of afhaken)
4 weken is wel erg kort om een flinke progressie neer te zetten imo , zou voor mij een dieet a la HillR worden een 2uur per dag fietsen:roflol:
Dat was ook mijn plan:roflol:

5% vet eraf moet haalbaar zijn toch:)
 
Als alle 20 deelnemers het nou eens worden over de maand waarin het plaats moet vinden... :p Dan is het nog weer eens een deftig deelnemersveld!

Juni lijkt wat kortdag inmiddels?
 
En als iedereen dan zijn eigen fijnste periode pakt en de foto s instuurt na 4 weken en dat we dan stemmen na het insturen van de foto’s van de deelnemers van de laatste periode? Iedereen blij toch?
 
Mei-juni heb ik steeds examens:treuren:
 
Juli dan, of anders na de zomer.
 
In before niemand verandert in 4 weken
 
Ik ga lekker bulken en doorwerken in de zomer. Ik train voor mezelf en niet om in de zomer op het strand te lopen, maar begrijp heel goed dat voor de meerderheid de zomermaanden het meest geschikt zijn. :) Succes met de contest, misschien ander jaar als het voor mij wel uitkomt.
 
We zouden mannen en vrouwen in een gezamenlijke contest kunnen doen.

Wanneer zijn we nog niet aan uit omdat het gelijk opgaat. We kunnen het ook bv. 3 maanden laten lopen met minder strikte logs zodat leden die op vakantie gaan of even rust nemen nadien de log weer oppakken.
 
3 maanden log is ook een optie! alleen ben ik wel van 9 tm 31 juli weg dus dat is dan niet ideaal:o
 
Ik ga lekker bulken en doorwerken in de zomer. Ik train voor mezelf en niet om in de zomer op het strand te lopen, maar begrijp heel goed dat voor de meerderheid de zomermaanden het meest geschikt zijn. :) Succes met de contest, misschien ander jaar als het voor mij wel uitkomt.

Je kunt toch ook al bulkend meedoen?
Zou wel interessant zijn om ook dit eens in de contest te zien dan cutten.
 
Back
Naar boven