Fitness Seller

Peiling Forum Contest 2019

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Momenteel stuk minder inschrijvingen dan stemmen in peiling..

Je hoef je log niet meteen te starten na inschrijven en kunt bv. maar 1 maand loggen. Gaat uiteindelijk om de prestaties en resultaat!
 
Toegevoegd bij de log voorwaarden: De log moet tenminste 1 maand duren, dit kan aan 1 stuk of met pauzes. Je kan de log zelf tijdelijk sluiten.

Je kan dus bv. ook al een log openen met beginpost "start op datum.." en sluiten tot dan.
 
Zijn er eigenlijk nog wel mensen van plan in te schrijven:dunno:?
 
Ok hoeveel willen er mee doen?

Pieken gaat niet lukken want m'n herexamens vallen tussen 20-31 augustus:o
 
Hoi. Is er ook een masters divisie? :cool:
 
Toch 29 mensen die interesse hadden om mee te doen :thinking: Kan dus stuk beter volgend jaar!

Gemiddelde activiteit van de logs was wel hoog.
 
Als er volgend jaar een categorie voor natty's komt, doe ik mee. Begin ik morgen met een clean bulk tot de startdatum van de contest.
 
Als er volgend jaar een categorie voor natty's komt, doe ik mee. Begin ik morgen met een clean bulk tot de startdatum van de contest.
Volgens mij gaat het de mensen niet zozeer om hoeveel massa je hebt maar meer of je het leuk hebt gelogd, goede transformatie hebt gemaakt etc.
 
Volgens mij gaat het de mensen niet zozeer om hoeveel massa je hebt maar meer of je het leuk hebt gelogd, goede transformatie hebt gemaakt etc.
Daar rekende ik stiekem een beetje op.
 
Ik ga ook eens meedoen :)
 
Back
Naar boven