XXL Nutrition

Peiling Forum Contest 2019 (1 bezoeker)

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Wie wilt er eventueel meedoen aan de photo contest?
We hebben er voor gekozen om de wedstrijd dit jaar 4 weken te laten lopen, dat is voor de meesten makkelijker vol te houden en dan zijn er minder (we gaan voor geen!) afhakers.

Als je wenst deel te nemen, geef dan je voorkeur aan in de poll.
 
Poll toegevoegd.
 
4 weken progressie is wel episch kort, ik neem de uitdaging aan mits het qua timing uitkomt met projecten op werk :)
 
4 weken progressie is wel episch kort, ik neem de uitdaging aan mits het qua timing uitkomt met projecten op werk :)
Op 8 weken gaan er teveel deelnemers afhaken en de meesten zijn toch al bezig met hun zomer shape...
 
Wat een inkoppertje weer :emo:
 
Kan wel een motivatie zijn om beter met m'n voeding om te gaan.
Maar damn i love :pizza:

Bokito je wilde toch cutten? :P
 
4 weken is erg kort maar de cut zou tussen twee examensperiodes wel kunnen. Eindig 20juni en begin ergens midden augustus opnieuw :emo:
 
Ga pas sept/okt op vakantie en ben geen beach boy. Nu lekker aan t bulken. Misschien in voor optie 3.
 
Kan ik ook enkel meedoen met mijn chest.:D De rest ziet er uit alsof ik niet eens train.
 
Iedereen mag deelnemen?
 
Iedereen mag deelnemen?
Voorwaarden voor deelname en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimumleeftijd: veertien (14) jaar.
  2. Tenminste drie (3) maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste veertig (40) posts geplaatst hebben waarvan tenminste twintig (20) in 2019.
  4. Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/profwedstrijden, en hebben aan maximaal één (1) amateurwedstrijd deelgenomen.
  5. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met een onmiddellijke diskwalificatie en vijf (5) strafpunten tot een verbanning van het forum voor onbepaalde duur.
 
Voorwaarden voor deelname en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimumleeftijd: veertien (14) jaar.
  2. Tenminste drie (3) maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste veertig (40) posts geplaatst hebben waarvan tenminste twintig (20) in 2019.
  4. Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/profwedstrijden, en hebben aan maximaal één (1) amateurwedstrijd deelgenomen.
  5. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met een onmiddellijke diskwalificatie en vijf (5) strafpunten tot een verbanning van het forum voor onbepaalde duur.

Tsss
 
Wat houdt dit precies in fan? Beste transformatie in 4 weken?
 
Als het optie 2 wordt wil ik nog wel overwegen om deel te nemen. Of eventueel dat mensen zelf kunnen kiezen in welke periode zij hun foto's maken en wel voor een bepaalde einddatum opsturen.
 
Back
Naar boven